понеділок, 10 квітня 2023 р.

 

ВИКОРИСТАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ПІД ЧАС ОЦІНЮВАННЯ ЯКОСТІ ПІДГОТОВКИ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ У ПЕДАГОГІЧНОМУ ФАХОВОМУ КОЛЕДЖІ

                                                                                         Колесник Л. Д.

                                                                                         викладачка математики

                                                Красноградський педагогічний фаховий коледж

                                                    «Харківська гуманітарно-педагогічна академія»

Головне завдання професійної освіти – це забезпечення якісної

підготовки майбутніх фахівців за сучасними  вимогами освітньої діяльності. Забезпечити якість фахової перед вищої освіти можливо тільки під час об’єктивного оцінювання результатів професійної підготовки. Для оновлення системи контролю та оцінювання знань в педагогічному фаховому коледжі використовуються нові методи, форми, засоби та інструменти.

У закладах фахової  передвищої освіти предмети загальноосвітньої

підготовки оцінюються за 12-бальною шкалою. А дисципліни професійного спрямування за програмою підготовки фахового молодшого бакалавра оцінюються за 4-бальною шкалою («відмінно», «добре», «задовільно», «незадовільно»). Існуюча система оцінювання не відповідає сучасним вимогам.

Для реалізації сучасного оцінювання знань, умінь, навичок здобувачів освіти в умовах реалізації компетентнісного підходу, необхідно поєднувати традиційні засоби оцінювання з інноваційними.

В освітньому процесі є сучасні інноваційні технології контролю

 й  оцінювання навчальних здобутків майбутніх фахівців – це тестування, метод проекту, рейтингова система оцінювання, портфоліо, ділова гра, кейс-метод. Найпоширеніша технологія оцінювання навчальних здобутків майбутніх фахівців з математики, основ початкового курсу математики з методикою навчання – тестування. Для проведення об’єктивного оцінювання рівня навчальних досягнень в умовах дистанційного навчання необхідно використовувати тестування, оскільки зміст завдань тестів складається в порядку зростаючої складності, що дозволяє якісно перевірити структуру та рівень підготовки здобувачів освіти. Тестова форма контролю навченості здобувачів освіти має переваги над іншими: охоплення всього змісту дисципліни, можливість контролю великої аудиторії здобувачів освіти, тестування відбувається в однакових для всіх умовах.

Використання в освітньому процесі закладів фахової передвищої освіти

інноваційних технологій оцінювання навчальних досягнень  здобувачів освіти, сприяє об’єктивності їх навчальних досягнень та формування в них професійних та особистісних компетенцій.

Список використаних джерел

1. Євтух М.Б., Лузік Л. М., Л. М. Дибкова Інноваційні методи оцінювання навчальних досягнень: монографія. Київ : КНЕУ, 2010. 248 с.

2. Сукнов М. П. Організація контролю навчальної діяльності студентів вищого технічного навчального закладу в умовах кредитно-модульного навчання: автореф. дис. канд.. пед. наук: 13.00.09 / Харківський національний педагогічний університет ім. Г. С. Сковороди. Харків, 2007. 21с.

 

Немає коментарів:

Дописати коментар