понеділок, 28 серпня 2023 р.

 

План роботи.

Практика «Перші дні дитини в школі» з 15.08 по 19.08. 2022року

15.08.

1. Ознайомлення з програмою та завданнями педагогічної практики «Перші дні дитини в школі».

2. Завдання для виконання:

2.1 переглянути фотоколаж : класна кімната 1-го класу за вимогами Нової Української школи;

2.2 ознайомитися з кількістю тижневих  годин з дисциплін;

2.3 ознайомитися з основними завданнями першого тижня навчання першокласників;

3. Участь у вебінарі «Сучасні інструменти для розвитку критичного і креативного мислення учасників освітнього процесу» освітнього порталу «На урок»

16.08. та 17.08

1. Ознайомлення з модельною програмою для першого класу та навчально-методичними матеріалами // авторський колектив  під керівництвом Шияна Р. Б. – 2017 р

Тиждень 1: «Я – школяр»

2. завдання для виконання:

2.1 проаналізувати завдання першого тижня, очікувані результати першого тижня, освітні галузі та очікувані результати учіння (с. 10-11);

2.2 значення і проведення ранкових зустрічей (підберіть свій варіант проведення ранкової зустрічі з використанням ілюстративного матеріалу) (с.16);

2.3 проаналізуйте значення рутин, постерів, рекламних флаєрів в організації освітнього процесу, підберіть приклади;

2.4 лепбук: що це таке і для чого він потрібен у перші дні?

2.5 підберіть цікаві завдання (самостійно) до теми «Що покласти у шкільний ранець?»

2.6 передивіться та визначте основну мету перегляду мультфільму «Казка про дружбу»

(с. 47);

3. Робота над творчим завданням

18.08

1.Перегляньте електронні підручники для першого класу, визначте сторінки першого тижня навчання, доведіть свої думки.

2. Складіть конспект уроку з дисциплін: читання, письмо, математика, «Я досліджую світ» ( на власний вибір).

3. Робота на творчим завданням.

19.08. Аналіз роботи за тиждень. Здача творчих робіт.

Теми творчих робіт

1. Використання та значення рутин, ( постерів) в освітньому процесі учнів першого класу.

Бака Ю.С.

2. Ігрові технології для формування компетентності продуктивної творчої діяльності

Бурлаченко А.Ю.

3. Формування життєвої компетентності молодших школярів методами латерального мислення

Маслак С. І.

4. Формування комунікативної компетенції учнів першого класу через впровадження технології групової діяльності

Власенко О. С.

5. Формування та розвиток умінь чотирьох К (колаборація, креативність, комунікація, критичне мислення)

Божко І.О.

6. Особливості вивчення предмету «Я досліджую світ»

Завада Є.В.

7. Педагогіка співпраці (учитель – батьки) у перші дні дитини в школі – реальний шлях утвердження успіху

Гненна А.О.

8. Формування життєвої компетентності методами кліпового мислення

Ільїна В.В.

9. Робота з цеглинками на уроках навчання грамоти (читання) в перші дні дитини в школі

Герасимець А.С.

10. Значення групових занять для учнів 6 років під час ранкових зустрічей

Лісніченко Ю.В.

11. Участь дітей в організації освітнього середовища

Лукіна Д.Ю.

12. Роль учителя у формуванні психологічного середовища дітей у перший тиждень навчання

Михальченко О.Ю.

13. Організація освітнього процесу в перший тиждень навчання першокласників за дистанційною формою навчання.

Дудіна А.В.

 

Вимоги до творчої роботи

Робота написана на  4-5 сторінок,  формат А4, шрифт Times New Roman, розмір шрифту 14, міжрядковий інтервал 1,5.

Дудіна Аліна Вячеславівна

Студентка групи П-41спеціальності 013 Початкова освіта

 

Організація освітнього процесу в перший тиждень навчання першокласників за дистанційною формою навчання.

Текст роботи

Використана література (українська педагогічна та методична література, рік видання, починаючи з 2016 року)

 

Зразок

 

1. Лещенко М. Шкільне життя, казковий світ і особистість учня/ М.  Лещенко // Шлях освіти. – 2012. – №2. – С. 17-21.

2. Про схвалення Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» на період до 2029 року [Електронний ресурс] – Режим доступа: htt: //osvita.ua/ legislation/Ser_osv/54258 (дата звернення 03.03.2019).

3. Скворчевська О. В.    Ігрові      методики     роботи    з   дітьми   1 – 4 класів./ О. В.  Скворчевська – Харків: Основа, 2013. – 207 с.

4. Хом’як І. Вивчення лексики у поєднанні з орфографією / І.  Хом’як /  Дивослово – 2015. – № 6. – С. 20-24.

 

 

Немає коментарів:

Дописати коментар