понеділок, 28 серпня 2023 р.

1 семестр

Навчання грамоти   7 год.

«Українська мова. Буквар» 1 клас (у 2-х частинах) (авт. Воскресенська Н. О.; Цепова І. В.)

Дата

Дата

скори-

гована

Тема уроку

Змістова лінія

 

 

 

ДОБУКВАРНИЙ ПЕРІОД

 

1

 

 

Україна — рідний край. державні символи України. Українська мова.

Б. Част. 1  С. 5

Взаємодіємо усно

2

 

 

Я школярка. Я школяр. Знайомство. Звертання. Рідна мова. Правила спілкування.

Б. С. 6–7

Взаємодіємо усно

3

 

 

Загальне ознайомлення із зошитом для письма (прописами). Правила письма: постава, розташування зошита на парті і ручки в руці. Перевірка готовності руки до письма.  Наведення контурів, штрихування і розфарбовування предметних малюнків. П. Част. 1  С. 1-2

Взаємодіємо письмово. 

4

 

 

Шкільне життя.  На  уроці  і  на  перерві.  Мова і мовлення. Види мовлення: усне (говорю — слухаю), писемне (пишу — читаю).

Б. С.8–9

Взаємодіємо усно. Досліджуємо мовні явища

5

 

 

Орієнтація на сторінці зошита. Формування графічної навички учнів. Проведення «доріжки». Розфарбовування стрілочок заданого напряму (догори — донизу, ліворуч — праворуч) різним кольором. П. С. 3

Взаємодіємо письмово

6

 

 

У світі народних творів (скоромовки, казки). Виразність усного мовлення. Темп. Інтонація. Робота з дитячою книжкою.  Б. С. 10–11

Взаємодіємо усно. Досліджуємо медіа. Читаємо.

7

 

 

Ознайомлення з видами ліній: прямі, ламані, криві. Прямі лінії різних напрямів: горизонтальні, вертикальні, похилі. Формування умінь проводити прямі лінії заданих видів і напрямів. РМ. П. С. 4

Взаємодіємо письмово.  Взаємодіємо усно.

8

 

 

Ознайомлення з основним (робочим) рядком. Орієнтація в рядку: верхня й нижня рядкові лінії, середина рядка. Виконання графічних вправ у рядках, наведення контурів, штрихування, самостійне виконання графічних вправ за зразком. П. С. 5

Взаємодіємо письмово

9

 

 

Старі казки на новий лад. Розповідь за серією малюнків. Слово. Речення.

Б. С. 12–13

Взаємодіємо усно. Досліджуємо медіа.

10

 

 

Ознайомлення із сіткою зошита та його лініями. Письмо прямих похилих ліній різного розміру окремо і в поєднанні з іншими елементами. П. С. 6

Взаємодіємо письмово

11

 

 

Спортивні розваги. Виразність усного мовлення. Сила голосу: тихо, голосно. Слово. Речення.

Б. С. 14–15

Взаємодіємо усно.

12

 

 

Закріплення уміння орієнтуватися в сітці зошита та його лініях. Письмо прямих похилих ліній із заокругленням унизу окремо і в поєднанні   з іншими елементами.

П. С. 7

Взаємодіємо письмово

13

 

 

Домашні улюбленці. Піктографічне письмо. Дорожні знаки. Правила поведінки на вулиці. Слова — назви предметів. Хто? Що?

 Б. С. 16–17

Взаємодіємо усно. Досліджуємо мовні явища.

14

 

 

Закріплення уміння орієнтуватися в сітці зошита та його лініях. Письмо прямих похилих ліній із заокругленням угорі окремо і в поєднанні    з іншими елементами. П. С. 8

Взаємодіємо письмово

15

 

 

Світ захоплень. Розповідь про послідовність дій. Слова — назви дій предметів. Що робить? Що роблять?

Б.  С. 18–19

Взаємодіємо усно. Досліджуємо мовні явища.

16

 

 

У зоопарку. Опис предмета за питаннями, упізнавання за ознаками. Слова — назви ознак предметів. Який? Яка? Яке? Які? Б. С. 20–21

Взаємодіємо усно. Досліджуємо мовні явища.

17

 

 

Письмо прямих похилих ліній із заокругленнями вгорі та внизу окремо і в поєднанні. Формувати нові графічні уміння прийомом поєднання відомого. П. С. 9

Взаємодіємо письмово

18

 

 

Лісові тварини. Переказ тексту за малюнковим планом. Слова-помічники. Б. С. 22–23

Взаємодіємо усно. Досліджуємо мовні явища.

19

 

 

Письмо довгих похилих ліній із петлею внизу окремо і в поєднанні. Закріплення умінь писати вивчені лінії, схожі на елементи писемних літер.

П. С. 10

Взаємодіємо письмово.

20

 

 

Спорт у нашому житті. Спілкування удвох — діалог. Поділ слова на склади. Наголошений склад. Робота з дитячою книжкою.

Б. С. 24–25

Взаємодіємо усно. Досліджуємо мовні явища. Читаємо.

 

21

 

 

Письмо довгих похилих ліній із петлею вгорі окремо і в поєднанні. Формування графічних умінь прийомом протиставлення. Закріплення умінь писати вивчені лінії, схожі на елементи писемних літер. П. С. 11

Взаємодіємо письмово.

22

 

 

Письмо овалів різних розмірів окремо і в поєднанні з іншими елементами. Відпрацювання похилого зображення овалу. РМ. П.  С. 12

Взаємодіємо письмово.  Взаємодіємо усно.

23

 

 

У кожного свій талант. Діалог: привітання, побажання. Мовні і немовні звуки. Звуки мовлення.

Б. С. 26–27

Взаємодіємо усно. Досліджуємо мовні явища.

24

 

 

Письмо правих і лівих півовалів різного розміру. Формування графічних умінь прийомом протиставлення. Закріплення умінь писати вивчені лінії, схожі на елементи писемних літер. П.  С. 13

Взаємодіємо письмово.

25

 

 

Весела риболовля. Розповідь за серією малюнків. голосні і приголосні звуки.

Б.С. 28–29

Взаємодіємо усно. Досліджуємо мовні явища.

26

 

 

Письмо короткої верхньої петлі окремо і в поєднанні. Закріплення умінь порівнювати елементи літер, знаходити в них спільне і відмінне. П. С. 14

Взаємодіємо письмово.

27

 

 

У магазині та на ринку. діалог: запитання, відповідь. Тверді і м’які приголосні звуки.

Б. С. 30–31

Взаємодіємо усно. Досліджуємо мовні явища.

28

 

 

Письмо довгої похилої лінії із заокругленням унизу ліворуч та прогнутого плавного елемента. Порівняння початків написання і напрямів руху руки під час зображення. П. С. 15

Взаємодіємо письмово.

29

 

 

Ми — підприємливі. діалог: прохання, порада. Звуковий аналіз слів.

Б. С. 32–33

Взаємодіємо усно. Досліджуємо мовні явища.

30

 

 

Електричні помічники. Правила користування електроприладами. Звуковий аналіз слів. Узагальнення вивченого. Перевірка сформованості знань і умінь. Б.  С. 34–35

Взаємодіємо усно. Досліджуємо мовні явища.  Досліджуємо медіа.

31

 

 

Закріплення й узагальнення вивченого матеріалу. Перевірка сформованості графічних умінь.

П. С. 16–17

Взаємодіємо письмово.

 

 

 

БУКВАРНИЙ ПЕРІОД

 

32

 

 

У квітковому магазині. Звук [а], буква А, а. Позначення твердості приголосного звука в прямому складі.

Б. С. 36–37

Взаємодіємо усно. Досліджуємо мовні явища. 

33

 

 

Письмо малої та великої букви а, А. Ознайомлення з правилом середнього відривного поєднання літер. Ознайомлення з особливостями запису вигуків. П. С. 18

Взаємодіємо письмово.

34

 

 

На сільському подвір’ї.

Звук [а], буква Я, я. Позначення м’якості при- голосного звука в прямому складі. Б. С. 38-39

Взаємодіємо усно. Досліджуємо мовні явища.  Досліджуємо медіа.

35

 

 

Письмо малої та великої букви я. Ознайомлення з правилом нижнього безвідривного поєднання літер. П. С. 19

Взаємодіємо письмово.

36

 

 

Закріплення умінь зображувати вивчені писемні букви. Навчання списувати з друкованого шрифту. П.

Взаємодіємо письмово.

37

 

 

На ігровому майданчику.

Звук [о], буква О, о. Позначення твердості приголос. звука в прямому складі.  Робота з дитячою книжкою.Б.С.40-41

Взаємодіємо усно. Досліджуємо мовні явища. Читаємо.

38

 

 

Письмо малої та великої букви о, О. Відпрацювання середнього та нижнього поєднань літер. Закріплення умінь записувати вигуки.

РМ. П. С. 20

Взаємодіємо письмово.  Взаємодіємо усно.

39

 

 

Улюблені ігри.

Звук [у], буква у, У. Позначення твердості при- голосного звука в прямому складі. Б. С. 42–43

Взаємодіємо усно. Досліджуємо мовні явища.  Досліджуємо медіа.

40

 

 

Письмо малої та великої букви у, У. Ознайомлення з правилом верхнього безвідривного поєднання літер. Закріплення умінь записувати вигуки. П. С. 21

Взаємодіємо письмово.

41

 

 

Святковий салют.

Звук [у], буква Ю, ю. Позначення м’якості приголосного звука в прямому складі.

Б. С. 44–45

Взаємодіємо усно. Досліджуємо мовні явища. 

42

 

 

Письмо малої букви ю. Закріплення умінь використовувати верхнє, середнє та нижнє поєднання під час письма буквосполучень.

П. С. 22

Взаємодіємо письмово.

43

 

 

Удосконалення вмінь здійснювати звуковий аналіз слів, повторення вивчених букв, читання з ними складів, слів, текстів. Б.

Досліджуємо мовні явища.

Досліджуємо медіа. 

44

 

 

Пригоди хлопчиків.

Звук [и], буква и, И. Позначення твердості при- голосного звука в прямому складі. Б. С. 46–47

Взаємодіємо усно. Досліджуємо мовні явища. 

45

 

 

Письмо малої та великої букв и, И. Закріплен- ня умінь використовувати верхнє і середнє по- єднання літер та записувати вигуки. П. С. 24

Взаємодіємо письмово.

46

 

 

Шкільна вистава.

Звук [і], буква і, І. Позначення м’якості приголосного звука в прямому складі. Б. С. 48–49

Взаємодіємо усно. Досліджуємо мовні явища. 

47

 

 

Письмо малої та великої букви і, І. Закріплення умінь використовувати верхнє і середнє поєднання літер та записувати вигуки. П.  С. 25

Взаємодіємо письмово.

48

 

 

Екзотичні тварини.

Звук [е], буква Е, е. Позначення твердості приголосного звука в прямому складі.  Удосконалення вмінь здійснювати звуковий аналіз слів, повторення вивчених букв, читання з ними складів, слів, текстів.

Б. С. 50–51

Взаємодіємо усно. Читаємо. Досліджуємо мовні явища. 

49

 

 

Письмо малої букви е. Закріплення умінь використовувати верхнє і середнє поєднання літер. Упізнавання слів за предметними малюнками, частковий звуко-буквений аналіз. П. С. 26

Взаємодіємо письмово.

50

 

 

Письмо великої букви Е. Закріплення умінь використовувати всі види поєднання літер та записувати вигуки. П.С.27

Взаємодіємо письмово.

51

 

 

У перукарні.

Звуки [р], [р’], буква р, Р.

Робота з дитячою книжкою. Б.С.52

Читаємо. Досліджуємо мовні явища. 

52

 

 

Письмо малої букви р, складів і слів із нею. Ознайомлення з правилами списування речення. П. С.28

Взаємодіємо письмово.

53

 

 

Прилади-помічники.

Закріплення звукових значень букви р, Р, читання з нею.

Б. С.53

Читаємо. Досліджуємо мовні явища. 

54

 

 

Письмо великої  букви Р,складів і вигуків із нею. РМ. П.С.29

Взаємодіємо письмово.  Взаємодіємо усно.

55

 

 

Дитячі мрії.

Звуки [м], [м’], буква м, М. Б.С.54

Читаємо. Досліджуємо мовні явища. 

56

 

 

Письмо малої та великої букви м, складів і слів із нею.

 П.С.30-32

Взаємодіємо письмово.

57

 

 

Відпочинок на морі.

Закріплення звукових значень букви м, М, читання з нею.

Б. С.55

Читаємо. Досліджуємо мовні явища. 

58

 

 

Дні тижня.

Звуки [в], [в’], буква в, В.

Б. С.55

Досліджуємо мовні явища.  Досліджуємо медіа.

59

 

 

Письмо малої букви в закритої та відкритої конфігурації.  Поєднання  букви  в. Запис слів і речень. П.С.34

Взаємодіємо письмово.

60

 

 

Вареники від Валерика.

Закріплення звукових значень букви в, В, читання з нею. Б.С.57

Читаємо. Досліджуємо мовні явища. 

61

 

 

Письмо великої букви В. Запис слів і речення. Повторення правила написання імен  людей із великої літери. П.С. 35

Взаємодіємо письмово.

62

 

 

Відпочинок у Буковелі. Звуки [л], [л’], буква Л, л.  Робота з дитячою книжкою. Б.С.58-59

Читаємо. Досліджуємо мовні явища. 

63

 

 

Письмо малої букви л, складів і слів із нею. Відпрацювання нижнього поєднання літер. Синтетична вправа з додаванням літер у слова (маляр, муляр). П.С.36

Взаємодіємо письмово.

64

 

 

Письмо великої букви Л, складів і слів із нею. Інтонування і запис питального речення. П.С.37

Взаємодіємо письмово.

65

 

 

Таємниці космосу.

Звуки [н], [н’], буква н, Н. Б.С.60

Читаємо. Досліджуємо мовні явища. 

66

 

 

Письмо малої букви н, складів із нею. Запис слів і речення. Читання і запис анаграм (нора, рано). П.С.38

Взаємодіємо письмово.

67

 

 

Маленькі майстрині.

Закріплення звукових значень букви н, Н, читання з нею. Б.С.61

Читаємо. Досліджуємо мовні явища. 

68

 

 

Письмо великої букви Н, складів із нею. Запис жіночих імен із подвоєною буквою н (Нонна, Інна). Списування речення з друкованого шрифту. П.С.39

Взаємодіємо письмово.

69

 

 

Подарунки діда Мороза. Звуки [д], [д’], буква Д, д. Б.С.62-63

Читаємо. Досліджуємо мовні явища. 

70

 

 

Письмо малої букви д, відпрацювання поєднань літер у складах. Запис слів і речення.

РМ. П.С.42

Взаємодіємо письмово.  Взаємодіємо усно.

71

 

 

Удосконалення вмінь здійснювати звуковий аналіз слів, повторення вивчених букв, читання з ними складів, слів, текстів. Формування читацьких умінь. Б.

Читаємо. Досліджуємо медіа.

72

 

 

У дельфінарії.

Закріплення звукових значень букви Д, д, читання з нею.

Б.С.64-65

Читаємо. Досліджуємо мовні явища. 

73

 

 

Письмо великої букви Д, складів і слів із нею. Повторення правила написання  імен  людей з великої літери. Аналіз і списування речення.

П.С.43

Взаємодіємо письмово.

74

 

 

Театр.

Звуки [т], [т’], буква Т, т.

Б.С.66-67

Досліджуємо мовні явища. Взаємодіємо усно.

75

 

 

Письмо малої букви т, складів і слів із нею. Списування скоромовки з друкованого шрифту. П.С.44

Взаємодіємо письмово.

76

 

 

Тато — мій друг.

Закріплення звукових значень букви Т, т, читання з нею.

Б.С.68-69

Читаємо. Досліджуємо медіа.

Взаємодіємо усно.

77

 

 

Письмо великої букви Т, складів і слів із нею. Повторення правила написання  імен  людей з великої літери. Аналіз і списування речення. П.С.45

Взаємодіємо письмово.

78

 

 

Закріплення умінь зображувати вивчені писемні букви, списувати з друкованого шрифту. Виконання синтетичних графічних вправ із літе- рами і словами. П.

Взаємодіємо письмово.

79

 

 

Далека мандрівка.

Звуки [б], [б’], буква Б, б. Робота з дитячою книжкою. Б.С.70-71

Читаємо. Досліджуємо мовні явища. 

80

 

 

Письмо малої букви б, складів і слів із нею. За- кріплення умінь писати літери овальної форми (о, а, д, б). Списування скоромовки. П.С.46

Взаємодіємо письмово.

81

 

 

Музичні інструменти.

Закріплення звукових значень букви Б, б, читання з нею. Б.С.72-73

Досліджуємо медіа.

Взаємодіємо усно.

82

 

 

Письмо великої букви Б, Запис вигуку і речення. Списування з друкованого шрифту. РМ. П.С. 47

Взаємодіємо письмово.  Взаємодіємо усно.

83

 

 

Світ захоплень.

Звуки [п], [п’], буква П, п.

Б.С.74-75

Досліджуємо медіа.

Досліджуємо мовні явища. 

84

 

 

Письмо малої букви п, складів і слів із нею. Запис анаграм (пілот, політ). Опрацювання словникового слова папір. Запис речення. П.С.50

Взаємодіємо письмово.

85

 

 

Удосконалення вмінь здійснювати звуковий аналіз слів, повторення вивчених букв, читання з ними складів, слів, текстів. Б.

Досліджуємо мовні явища. 

Читаємо.  Взаємодіємо усно.

86

 

 

Наш прапор.

Закріплення звукових значень букви П, п, читання з нею.

Б.С. 76-77

Досліджуємо медіа.

Читаємо.  Взаємодіємо усно.

87

 

 

Письмо великої букви П, слів і речення з нею. Написання назв річок і міст із великої літери. П.С. 51

Взаємодіємо письмово.

88

 

 

Здоровими бути!

Звуки [з], [з’], буква З, з. Б.С.78-79

Досліджуємо мовні явища. 

 

89

 

 

Письмо малої букви з, складів і слів із нею. Ознайомлення зі словами, що відповідають на питання коли?, як?. Опрацювання словникового слова зараз. П.С.52

Взаємодіємо письмово.

90

 

 

Кожен знає своє діло.

Закріплення звукових значень букви З, з, читання з нею.

 Б.С. 80-81

Досліджуємо мовні явища. 

Взаємодіємо усно.

91

 

 

Письмо великої букви З, складів і слів із нею. Списування скоромовки з друкованого шрифту. П.С.53

Взаємодіємо письмово.

92

 

 

Закріплення умінь зображувати вивчені писемні букви, списувати з друкованого шрифту. П.

Взаємодіємо письмово.

93

 

 

Зима в лісі.

Звуки [с], [с’], буква с, С. Б.С.82-83

Досліджуємо мовні явища. 

Досліджуємо медіа.

94

 

 

Письмо малої букви с. Відновлення і запис деформованого речення. РМ. П.С.54

Взаємодіємо письмово.  Взаємодіємо усно.

 

95

 

 

Засніжене місто.

Закріплення звукових значень букви с, С, читання з нею. Б.С.84-85

Досліджуємо мовні явища. 

Читаємо.

96

 

 

Письмо великої букви С. Закріплення правила написання назв річки і міста з великої літери. Списування речення з друкованого шрифту. П.С.55

Взаємодіємо письмово.

97

 

 

Квітуча краса.

ь (знак м’якшення). Позначення на письмі м’якості приголосних звуків. Б.С.86

Досліджуємо мовні явища.  Читаємо.

 

98

 

 

Письмо знака м’якшення (ь) закритої та відкритої конфігурації, поєднання його з іншими літерами. Запис слів і речення. Опрацювання словникового слова олень. П.С.56

Взаємодіємо письмово.

99

 

 

Рідні пісні.

Закріплення умінь читати слова зі знаком м’якшення (ь). Буквосполучення ьо. Б.С.87

Досліджуємо медіа.  Читаємо.  Взаємодіємо усно.

100

 

 

Удосконалення вмінь здійснювати звуковий аналіз слів, повторення вивчених букв, читання з ними складів, слів, текстів. Б.

Досліджуємо мовні явища. 

Читаємо.

101

 

 

Письмо буквосполучення ьо. запис слів із ним. Списування речення з друкованого шрифту. П.С.57

Взаємодіємо письмово.

102

 

 

Удосконалення вмінь здійснювати звуковий аналіз слів, повторення вивчених букв, читання з ними складів, слів, текстів. Формування читацьких умінь. Б

Досліджуємо мовні явища. 

Читаємо. Взаємодіємо усно.

103

 

 

Закріплення умінь зображувати вивчені писемні букви, списувати з друкованого та рукописного шрифтів. П.

Взаємодіємо письмово.

104

 

 

Удосконалення вмінь здійснювати звуковий аналіз слів, повторення вивчених букв, читання з ними складів, слів, текстів. Б.

Досліджуємо мовні явища. 

Читаємо. Взаємодіємо усно.

105

 

 

Повторення написання літер за спільним елементом. Закріплення умінь зображувати вивчені писемні букви, списувати з друкованого та рукописного шрифтів. П.

Взаємодіємо письмово.

106

 

 

Перевірка рівня сформованості знань та умінь. Конкурс «Чарівний краснопис». П.

Взаємодіємо письмово.

107

 

 

Перевірка рівня сформованості знань та умінь. Конкурс «Розумники». Б.

Взаємодіємо усно.

108

 

 

Резервний час на вдосколалення знань та умінь учнів. П.

 

 

Взаємодіємо письмово.

109

 

 

Резервний час на вдосколалення знань та умінь учнів. Б.

 

 

Взаємодіємо усно.  Читаємо.

110

 

 

Резервний час на вдосколалення знань та умінь учнів.П.

 

 

Взаємодіємо письмово.

111

 

 

Резервний час на вдосколалення знань та умінь учнів.Б.

 

 

Взаємодіємо усно.  Читаємо.

112

 

 

Резервний час на вдосколалення знань та умінь учнів.П.

 

 

Взаємодіємо письмово.

 

 

Я досліджую світ   3 год.

«Я досліджую світ» підручник інтегрованого курсу для 1 класу закладів загальної середньої освіти (у 2-х частинах) 

Гільберг, Т. Г.; Тарнавська, С. С.; Гнатюк, О. В.; Павич, Н. М. (2018)

 

Дата

Дата

скори-

гована

Тема уроку

Зміст

теми

 

 

 

РОЗДІЛ I. Я І МОЯ ШКОЛА

ТЕМА 1. Я – школяр. Я – школярка

 

1

 

 

Я знайомлюся з однокласниками.

С.4-5

Правила спілкування. Слова ввічливості.

Розігрування діалогів знайомства (практична робота)

2

 

 

Ми – однокласники.

С.6-9

Стосунки з однокласниками. Уміння товаришувати.

Добрі справи, вчинки. Правила доброчинності. Дружня допомога

3

 

 

Чому потрібно дотримуватися розпорядку дня.

С.10-11

Послідовність подій. Дні тижня. Час. Складання розпорядку дня з допомогою дорослих (практична робота

4-5

 

 

Виготовлення лепбука «Розпорядок дня».

С.12-13

Робота з папером. Правила роботи з ножицями та правила наклеювання паперу. Різання паперу.

Виготовлення шаблонів

6

 

 

Моя постава – моє здоров’я.

С.14-16

Що допомагає формувати правильну поставу. Як правильно сидіти за партою та носити ранець. 

 (практична робота)

7

 

 

Охайність та особиста гігієна.

С.17-20

Правила особистої гігієни. Догляд за власним одягом, взуттям. Засоби гігієни. Особисті речі.

Робоче місце першокласника. Як складати портфель (практична робота)

 

 

 

ТЕМА 2. Я і мої можливості

 

8

 

 

Хто я? Який я? Яка я?

С.21-23

Унікальність кожної людини. Зовнішність. Риси характеру. Складаємо за планом розповідь про себе.

Захоплення (хобі). Дозвілля. Повага до себе та інших людей

9

 

 

Як я росту.

С.24-25

Ріст і розвиток людини. Вимірювання зросту з допомогою дорослих (практична робота)

10

 

 

Як я пізнаю навколишній світ.

С.26-28

Навколишній світ. Пізнання навколишнього світу через запитання та  діяльність людини. Пізнаємо себе

11

 

 

Органи чуття – наші помічники.

С.29-30

Об’єкти та їх ознаки. Органи чуття помічники у пізнанні навколишнього світу

12

 

 

Очі – орган зору.

С.31-34

Орган. Яку інформацію ми сприймаємо за допомогою очей. Уникнення небезпечних  ситуацій

13

 

 

Чи можна все бачити за допомогою очей.

С.35-38

Лупа.  Дослідження дрібних деталей предметів за допомогою лупи (практична робота).

Орієнтування в навколишньому світі людей, які  погано бачать або зовсім не бачать.

Корисні поради як зберегти зір

14

 

 

Вуха – орган слуху.

С.39-41

Звуки навколо нас. Що ми сприймаємо за допомогою слуху. Спілкування за допомогою слуху. Уникнення небезпечних  ситуацій

15

 

 

Чи можна все чути за допомогою вух.

С.42-43

Які прилади допомагають людині краще почути.

Спілкування за допомогою мови жестів.

Корисні поради як зберегти слух

16

 

 

Шкіра – орган дотику.

С.44-47

Яку інформацію людина отримує за допомогою шкіри.

Догляд за шкірою. Як уберегтись від травмувань. Догляд за руками. Корисні поради як правильно мити руки (практична робота)

17-18

 

 

Виготовлення лепбука «Я і мої можливості»

Пізнаємо себе. Органи чуття.

19

 

 

Ніс – орган нюху.

С. 49-50

Що ми сприймаємо за допомогою нюху.

Міні-експеримент «Що у пляшці?»

20

 

 

Язик – орган смаку.

С.51-52

Яку інформацію ми відчуваємо за допомогою язика.  Чи все можна пробувати на смак

 

 

 

ТЕМА 3. Моя школа

 

21-22

 

 

Безпечна дорога до школи.

С.53-55

Складові дороги: тротуар, проїзна частина вулиці. Дорожні знаки. Правила переходу  проїзної частини. Вибір безпечного маршруту від школи додому.

Безпечні місця для ігор і розваг.

Складання і застосування узагальнених правил поведінки, пов’язаних з виконанням соціальних ролей пішохода, пасажира (практична робота)

23

 

 

Знайомство зі шкільними приміщеннями.

С.56-57

Школа – наш дім. Шкільні приміщення. Їх призначення. Професії людей, які працюють у школі

24

 

 

Прогулянка шкільним подвір’ям.

С.58-60

Екскурсія  школою та шкільним подвір'ям.

Правила безпечної поведінки у школі. Складання і застосування узагальнених правил поведінки в різних ситуаціях(рольові ігри)., з якими найчастіше зустрічаються діти в школі, під час екскурсії

Природні та рукотворні об’єкти

25

 

 

Наш клас.

С.61-63

Класна кімната. Осередки класної кімнати.

Складання і застосування узагальнених правил поведінки в класі

26-27

 

 

Виготовлення лепбука «Наш клас»

 

Групова робота

28

 

 

Кімнатні рослини.

С.65-66

Кімнатні рослини нашого класу та нашого дому.  Для чого люди вирощують кімнатні рослини

29

 

 

Як доглядати за кімнатними рослинами.

С.67-68

Правила догляду за рослинами у класі: полив, розпушення ґрунту, очищення листків від пилу (практична робота)

30

 

 

Учимося взаємодіяти.

С.69-71

 

 

Доброзичлива усмішка. Комплімент. «Чарівні» слова. Дотримання правил у грі.  Навчаємось у однокласників

 

 

 

РОЗДІЛ IІ. Я І НАВКОЛИШНІЙ СВІТ

ТЕМА 1. Як я досліджую навколишній світ

 

 

31

 

 

Для чого проводити спостереження.

С.72-74

Як людина пізнає світ і знаходить відповіді на запитання про природу.

Спостереження в парку, в саду. Вчені – дослідники. Уміння спостерігати. Як проводити спостереження (за домашніми улюбленцями, деревами/кущами). Висновок спостережень

32-33

 

 

Для чого ми проводимо досліди.

С.75-79

Дослід. Правила проведення дослідів. Чим дослід відрізняється від спостереження.

Досліди: «Лимон, що плаває», «Властивості магніту».

Узагальнені правила поводження з гострими та колючими предметами

34

 

 

Для чого ми проводимо вимірювання.

С.80-82

Вимірювальні прилади. Їх призначення. Правила поводження зі скляними приладами.

Визначення розміру власного взуття

35

 

 

За допомогою чого ми досліджуємо.

С.83-86

Прилади,необхідні для пізнання природи. Вимірювальні та збільшувані прилади. Використання вимірювальних приладів у побуті.

 

 

 

ТЕМА 1. Я – дослідник. Я – дослідниця.

 

 

 

36-37

 

 

Досліджуємо властивості повітря.

С.87-91

Властивості повітря. Вітер-рух повітря. Значення повітря. Чисте повітря. Рослини – «легенди» планети.

38-39

 

 

Досліджуємо властивості води.

С.92-95

Вода у природі. Властивості води: безбарвна, прозора, не має запаху, смаку, приймає форму посудини, текуча (практична робота). Значення води для рослин, тварин і людини. «Шлях» води до оселі людини.  Збереження та охорона водойм. Як економно використовувати воду в повсякденному житті? (навчальний проект)

40-41

 

 

Досліджуємо властивості ґрунту.

Значення ґрунту для живої природи.

С.96-99

Властивості ґрунту. Ознайомлення з властивістю піску та глини пропускати воду (практична робота).

Утворення ґрунту. Родючий ґрунт. Значення ґрунту для рослин, тварин і людини.  Захист ґрунту від забруднення

42

 

 

Проектна робота «Я-дослідник»

 

 

 

 

ТЕМА 3. Світ, який нас оточує

 

43

 

 

Природа навколо нас.

Нежива й жива природа.

С.100-104

Тіла неживої і живої природи. Їх властивості.  Взаємозв’язок неживої та живої природи.

Ознайомлення з тілами неживої та живої природи (екскурсія). Спостереження за змінами в неживій та живій природі (екскурсія).

Значення природи для життя людини. Бережне ставлення до природи

44

 

 

Сонце – джерело світла й тепла.

С.105-108

Сонце – розпечена куля, зоря.

Значення сонячного світла і тепла для життя організмів. Організми та їхні ознаки

45

 

 

Виготовлення лепбука «Сонце нашого класу»

Групова робота

46

 

 

Світ живої природи.

Що необхідно організмам для життя.

С.109-110

Умови, необхідні для  організмів: світло, тепло, повітря, вода, поживні речовини.

Людина – організм

47

 

 

Резервний час на вдосколалення знань та умінь учнів.

 

48

 

 

Резервний час на вдосколалення знань та умінь учнів.

 

 

 

Математика   4 год.

«Математика» 1 клас  (авт. Скворцова С. О.; Онопрієнко О. В.)

Дата

Дата

скори-

гована

Тема уроку

 

 

 

Розділ 1.  Числа першого десятка

1

 

 

Досліджуємо форми об’єктів.

С.4

2

 

 

Вивчаємо геометричні фігури. Встановлюємо просторові відношення.

С.5

3

 

 

Вивчаємо геометричні  фігури.

С.6

4

 

 

Досліджуємо  ознаки об’єктів.

С.7

5

 

 

Досліджуємо ознаки, пов’язані з величиною.

С.8

6

 

 

Лічимо від 1 до 10.

С.9

7

 

 

Визначаємо  кількість об’єктів.

С.10

8

 

 

Визначаємо порядковий  номер об’єкта.

С.11

9

 

 

Досліджуємо групи об’єктів за спільною ознакою.

С.12

10

 

 

Розбиваємо об’єкти на групи за спільною ознакою.

С.13

11

 

 

Вивчаємо число і цифру 1.

С.14

12

 

 

Вивчаємо число і цифру 2.

С.15

13

 

 

Вивчаємо число і цифру 3.

С.16

14

 

 

Вивчаємо число і цифру 4.

С.17

15

 

 

Вивчаємо число і цифру 5.

С.18

16

 

 

Працюємо з групою об’єктів: об’єднуємо, вилучаємо.

С.19

17

 

 

Порівнюємо групи  об’єктів за кількістю.

С.20

18

 

 

Вивчаємо арифметичні дії  додавання і віднімання.

С.21

19

 

 

Зображуємо додавання  і віднімання схематично.

С.22

20

 

 

Вивчаємо число  і цифру 6.

С.23

21

 

 

Порівнюємо числа.

С.24

 

 

22

 

 

Досліджуємо склад  числа 6.

С.25

23

 

 

Повторюємо  числа 1–6.

С.26

24

 

 

Додаємо і віднімаємо  за числовим променем.

С.27

25

 

 

Додаємо і віднімаємо в межах 6.

С.28

26

 

 

Вивчаємо  число і цифру 7.

С.29

27

 

 

Порівнюємо числа.

С.30

28

 

 

Досліджуємо склад  числа 7.

С.31

29

 

 

Повторюємо  числа 1–7.

С.32

30

 

 

Вивчаємо  число і цифру 8.

С.33

31

 

 

Порівнюємо числа.

С.34

32

 

 

Досліджуємо склад  числа 8.

С.35

33

 

 

Повторюємо  числа 1–8.

С.36

34

 

 

Вивчаємо  число і цифру 9.

С.37

35

 

 

Порівнюємо числа.

С.38

36

 

 

Досліджуємо склад  числа 9.

С.39

37

 

 

Повторюємо  числа 1–9.

С.40

38

 

 

Вивчаємо  число 10.

С.41

39

 

 

Порівнюємо числа.

С.42

40

 

 

Досліджуємо склад  числа 10.

С.43-44

 

 

 

Розділ 2.  Прийоми додавання і віднімання  чисел у межах 10

41

 

 

Повторюємо  числа 1–10.

С.45

42

 

 

Досліджуємо склад чисел  першого десятка.

С.46

43

 

 

Називаємо компоненти  та результат дії додавання.

С.47

44

 

 

Відкриваємо спосіб додавання і віднімання числа 2.

С.48

45

 

 

Одержуємо число нуль.  Віднімаємо рівні числа.

С.49

46

 

 

Відкриваємо спосіб міркування  при додаванні і відніманні числа 0.

С.50

47

 

 

Вчимося додавати  і віднімати числа.

С.51

48

 

 

Додаємо і віднімаємо  числа 0, 1, 2.

С.52

49

 

 

Досліджуємо таблиці додавання  і віднімання числа 1.

С.53

50

 

 

Відкриваємо переставний  закон додавання.

С.54

51

 

 

Вимірюємо довжини  відрізків.

С.55

52

 

 

Досліджуємо взаємозв’язок  додавання і віднімання.

С.56

53

 

 

Досліджуємо взаємозв’язок  додавання і віднімання.

С.57

54

 

 

Додаємо і віднімаємо  число 2.

С.58

55

 

 

Додаємо і віднімаємо  числа 0, 1, 2.

С.59

56

 

 

Досліджуємо таблиці додавання  і віднімання числа 2.

С.60

57

 

 

Досліджуємо різницеве  порівняння.

С.61

58

 

 

Моделюємо різницеве  порівняння.

С.62

59

 

 

Збільшуємо або зменшуємо  на кілька одиниць.

С.63-64

60

 

 

Дізнаємося про математичний  вираз «Різниця».

С.65

61

 

 

Відкриваємо способи додавання  і віднімання числа 3. Додаємо і віднімаємо  число 3.

С.66

62

 

 

Резервний час на вдосколалення знань та умінь учнів.

 

 

63

 

 

Резервний час на вдосколалення знань та умінь учнів.

 

 

64

 

 

Резервний час на вдосколалення знань та умінь учнів.

 

 

 

 

 

Фізична культура   3 год.

Дата

Дата

скори-

гована

Тема уроку

1

 

 

Техніка безпеки на уроках фізичної культури.

Поняття про життєво важливі способи пересування людини. Загальнорозвивальні вправи. Ходьба.

2

 

 

Значення ранкової гігієнічної гімнастики, фізкультурної хвилинки. Різновиди ходьби.

3

 

 

Правила добору спортивного інвентарю та безпечної поведінки під час уроків фізичної культури. Біг.

4

 

 

Загальнорозвивальні вправи (ЗРВ) без предмета . Різновиди бігу. Ознайомлення з правилами рухливих ігор

5

 

 

Різновиди ходьби та бігу. Дитячий фітнес. Правила безпечної поведінки під час рухливих ігор та естафет.

6

 

 

Біг із високим підніманням стегна. Звіроаеробіка. Комплекс ранкової гімнастики. Правила чесної гри, вміння вигравати і програвати з гідністю.

7

 

 

Біг із закиданням гомілок. Ходьба на пальцях,  пятах. Рухливі ігри

8

 

 

Біг зі зміною напрямку руху. Ходьба із високим підніманням стегна. Звіроаеробіка.

9

 

 

Біг із різних вихідних положень. Ходьба у напівприсіді і присіді. Рухливі ігри

10

 

 

Біг із високого старту до 30 м. Ходьба з різними положеннями рук. Фітбол-аеробіка.

11

 

 

Ходьба «змійкою». Біг до 500 . Фітбол-аеробіка. Рухливі ігри

12

 

 

ЗРВ імітаційного характеру.

Чергування ходьби та бігу до 1000 м. Рухливі ігри

13

 

 

ЗРВ з гімнастичною палицею. Біг спиною уперед. Вправи з малим мячем. Рухливі ігри

14

 

 

Біг із зупинками стрибком та у кроці за сигналом. Метання малого мяча із-за голови. Рухливі ігри

15

 

 

Пересування приставними кроками правим, лівим боком. Фізичні вправи для формування постави, профілактики плоскостопості та відновлення організму.

16

 

 

Ознаки втоми під час виконання фізичних навантажень та засоби її уникнення. Метання м’яча у вертикальну ціль з відстані 8-10 м.

 

17

 

 

Загартування як засіб зміцнення здоров’я та покращення фізичного розвитку. “Повторний” біг 3 х 10 м.

18

 

 

Різновиди “човникового” бігу 4 х 9 м. Метання малого м’яча у щит. Рухливі ігри

19

 

 

ЗРВ нахили та повороти. Біг до 30 м із високого старту. Метання малого м’яча в горизонтальну ціль з відстані 6-8 м;

20

 

 

ЗРВ зі скакалкою. Метання малого м’яча із-за голови на дальність. Рухливі ігри

21

 

 

Різновиди ходьби та бігу. Метання м’ячів різної ваги на задану відстань. Рухливі ігри

22

 

 

Дитячий фітнес. Метання м’ячів різної ваги на однакову відстань. Рухливі ігри

23

 

 

ЗРВ без предметів.  Стрибки зі скакалкою. Рухливі ігри .

24

 

 

Комплекс вправ фізпаузи. Стрибки зі скакалкою. Естафети.

25

 

 

Стрибки без використання предметів: на місці. ловіння м’яча однією та двома руками після відскоку від стіни, підлоги . Рухливі ігри.

26

 

 

Стрибки на одній, двох ногах. Вправи для профілактики плоскостопості: ходьба по дрібних предметах, біг на пальцях.

27

 

 

ЗРВ з предметами. Ходьба на підвищеній опорі. Вправи для профілактики плоскостопості.

28

 

 

ЗРВ імітаційного характеру. Танцювальна аеробіка. Рухливі ігри.

29

 

 

Вправи для профілактики плоскостопості. Комплекси ритмічних вправ.

30

 

 

Стрибкові вправи зі скакалкою. Ходьба на підвищеній опорі з різним положенням рук.  Танцювальна аеробіка.

31

 

 

Ходьба на підвищеній опорі з різним положенням рук та вантажем на голові. Танцювальна аеробіка.

32

 

 

Ходьба по підвищеній опорі приставними кроками. Стрибки по «купинах».

33

 

 

Різновиди ходьби по підвищеній опорі. Стрибки по «купинах», вистрибування з присіду.

34

 

 

Стрибки із  поворотами та просуванням уперед. Рухливі ігри.

35

 

 

Загартування як засіб зміцнення здоров’я. Рухливі ігри та естафети.

 

36

 

 

Ознайомлення із зимовими видами спорту. Зимові рухливі ігри.

37

 

 

Стрибки з просуванням уперед,  з поворотом на місці. Різновиди ходьби на підвишеній опорі.

38

 

 

Вправи з вихідних положень .  Дитячий фітнес : крок польки.

39

 

 

ЗРВ з предметами. Перелізання через перешкоду висотою від 80 до 100 см різними способами.

40

 

 

ЗРВ імітаційного характеру. Підлізання під перешкодою.

Крок польки.

41

 

 

Вправи з виконанням упорів , висів. Елементи акробатики.

42

 

 

Лазіння по горизонтальній та похилій гімнастичній лаві. Групування,  перекати в групування.

43

 

 

Елементи акробатики: перекид боком та вперед. Лазіння по горизонтальній та похилій гімнастичній лаві.

44

 

 

ЗРВ для формування постави. Перекладання та захоплення дрібних предметів пальцями ніг.

45

 

 

ЗРВ для формування постави. Елементи акробатики: стійка на лопатках із зігнутими та прямими ногами.

46

 

 

Елементи акробатики. Естафети з мячем. Вправи на релаксацію.

47

 

 

ЗРВ з гімнастичною палицею.  Дитячий фітнес. Дихальні вправи.

48

 

 

Урок-гра «Старти звірят». 

 

 

 

 

 

Музичне мистецтво   1 год.

«Мистецтво» 1 клас  (авт. Рубля Т. Є; Щеглова Т. Л.; Мед І. Л.) ТОВ “Видавництво “Ранок”-2018

Дата

Дата

скори-

гована

Тема уроку

1

 

 

Мистецтво навколо нас. Види мистецтва. Звуки шуму, звуки музики. Пісня  Н.Май «Веселка»

2

 

 

Мистецтво навколо нас. Виражальні засоби мистецтва. Слухання А. Вівальді «Гроза», Е. Гріг «Метелик».

3

 

 

Кольорова музика. Пісня Л. Некрасової, Л. Левіна «Що нам осінь принесе?»

4

 

 

Де живуть веселі нотки. Поспівка В.Верховинці «Диби, диби». Слухання  П. Чайковський «Осіння пісня»

5

 

 

Де живуть веселі нотки. Укр. народна пісня «Ой, єсть в лісі калина». Ноти.

6

 

 

Ритм.  Пісня Р.Рождерса «До, ре, мі»

7

 

 

Слухання Ф. Шуман «Сміливий вершник» і «Веселий селянин».

8

 

 

На лісовій галявині. «Пісня лисички»

М. Лисенко. Ритмічні схеми.

9

 

 

Як створюється краса. Композитори, слухачі та виконавці музичних творів. Укр.народна пісня «Веселі гусі».

10

 

 

Настрій у мистецтві Різнивиди танців.  Танець «Гопак».

11

 

 

Парад моїх улюбленців. Марш. «Запорізький марш» Є. Адамцевича,  «Ляльковий марш» І. Парфенова. Пісня «Гарний танець гопачок» (Л. Компанієць)

12

 

 

Світ наповнений прикрасами. Темп у музиці.  Слухання  Ф. Шумана «Дід Мороз» і К. Сен-Санса «Лебідь».

13

 

 

У світі порівнянь. Тембр. М. Глінка «Полька», М. Скорик «Мелодія».  Розучування пісні «Морозець».

14

 

 

Новорічні свята.  Колядки. Пісня «Старий рік минає»

15

 

 

Новорічні свята. Щедрівки. Українська народна пісня «Щедрик».

16

 

 

Зимові сни. Поспівка «Ой Метелиця-зима».  Слухання П. Чайковський «Грудень» Зимові сни. Пісня «Чому сніг лапатий»

 

 

 

Образотворче мистецтво   1 год.

Дата

Дата

скори-

гована

Тема уроку

1

 

 

Мистецтво навколо нас. Виражальні засоби мистецтва. Різнобарвний світ. Кольори веселки. Інструменти для малювання. Види ліній.

2

 

 

Предметні кольори. Малюнок «Дари осені».

3

 

 

Зображення плямою – силует.

4

 

 

На лісовій галявині. Ліплення з пластиліну грибів та яблук. 

5

 

 

Природне розмаїття. Пейзаж. Теплі та холодні кольори. Краса осіннього листя. «Осінь»

6-7

 

 

Створення аплікації.

8-9

 

 

Створення орнаменту.

10

 

 

Малювання аквареллю «Похмурий/сонячний день».

11

 

 

Світ наповнений прикрасами. Малюнок «Червона калина».

12

 

 

У світі порівнянь. Малюнок «Транспорт»

13

 

 

Малюнок «Танок сніжинок».

14

 

 

Новорічні свята. Малюнок «Новорічне місто»

15-16

 

 

Готуємось до Нового року. Виготовлення прикрас на ялинку.

 

 

 

 

 

Дизайн і технології   1 год.

Дата

Дата

скори-

гована

Тема уроку

 

1

 

 

Техніка безпеки на уроках «Дизайн і технології»

Колаж. Дружний клас (виготовлення спільного виробу)

Малюнки з журналів, клей,ножиці

2

 

 

Тварини – наші друзі (виготовлення виробу)

Пластилін

3

 

 

Рукотворний світ (виготовлення спільного виробу) Аплікація

Кольоровий папір, ножиці,клей

4

 

 

Державні свята (виготовлення виробу)Аплікація

Кольоровий папір, ножиці,клей

5-6

 

 

Дарунки осені (виготовлення виробу)

Природний матеріал

7

 

 

Виготовляємо динозавра (виготовлення виробу)

Пластилін

8-9

 

 

Техніка колись і тепер (виготовлення виробу)

Робота з конструктором

10

 

 

Заощаджуємо гроші (виготовлення виробу)Гаманець.

Кольоровий папір

11-12

 

 

Виготовляємо килимок (виготовлення спільного виробу)

Кольоровий папір, ножиці,клей

13

 

 

Малюємо мильними бульбашками (виготовлення виробу)

Фарби, мильні кульки

14

 

 

Тварини взимку (виготовлення виробу)

Пластилін

15

 

 

Святкування Нового року (виготовлення виробу)Ялинкові іграшки.

Кольоровий папір, ножиці,клей

16

 

 

Резервний урок

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Немає коментарів:

Дописати коментар