1 семестр
Навчання грамоти 7 год.
«Українська мова. Буквар» 1 клас (у 2-х
частинах) (авт. Воскресенська Н. О.; Цепова І. В.)
№ |
Дата |
Дата скори- гована |
Тема уроку |
Змістова
лінія |
|
|
|
|
ДОБУКВАРНИЙ ПЕРІОД |
|
|
1 |
|
|
Україна — рідний край. державні символи України.
Українська мова. Б. Част. 1 С. 5 |
Взаємодіємо усно |
|
2 |
|
|
Я — школярка. Я — школяр. Знайомство. Звертання.
Рідна мова. Правила спілкування. Б.
С. 6–7 |
Взаємодіємо усно |
|
3 |
|
|
Загальне ознайомлення із зошитом для письма (прописами).
Правила письма: постава, розташування зошита на парті і ручки в руці.
Перевірка готовності руки до письма.
Наведення контурів, штрихування і розфарбовування предметних малюнків.
П. Част. 1 С. 1-2 |
Взаємодіємо письмово.
|
|
4 |
|
|
Шкільне життя.
На уроці і
на перерві. Мова і мовлення. Види мовлення: усне
(говорю — слухаю), писемне (пишу — читаю). Б. С.8–9 |
Взаємодіємо усно. Досліджуємо мовні явища |
|
5 |
|
|
Орієнтація на сторінці зошита. Формування графічної навички
учнів. Проведення «доріжки». Розфарбовування стрілочок заданого напряму
(догори — донизу, ліворуч — праворуч) різним кольором. П. С. 3 |
Взаємодіємо письмово |
|
6 |
|
|
У світі народних творів (скоромовки, казки). Виразність
усного мовлення. Темп. Інтонація. Робота
з дитячою книжкою. Б. С. 10–11 |
Взаємодіємо усно. Досліджуємо медіа. Читаємо. |
|
7 |
|
|
Ознайомлення з видами ліній: прямі, ламані, криві. Прямі
лінії різних напрямів: горизонтальні, вертикальні, похилі. Формування умінь
проводити прямі лінії заданих видів і напрямів.
РМ. П.
С. 4 |
Взаємодіємо письмово.
Взаємодіємо усно. |
|
8 |
|
|
Ознайомлення з основним (робочим) рядком. Орієнтація в
рядку: верхня й нижня рядкові лінії, середина рядка. Виконання графічних
вправ у рядках, наведення контурів, штрихування, самостійне виконання
графічних вправ за зразком. П. С. 5 |
Взаємодіємо письмово |
|
9 |
|
|
Старі казки на новий лад. Розповідь за серією малюнків.
Слово. Речення. Б. С. 12–13 |
Взаємодіємо усно. Досліджуємо медіа. |
|
10 |
|
|
Ознайомлення із сіткою зошита та його лініями. Письмо
прямих похилих ліній різного розміру окремо і в поєднанні з іншими
елементами. П. С. 6 |
Взаємодіємо письмово |
|
11 |
|
|
Спортивні розваги. Виразність усного мовлення. Сила голосу: тихо,
голосно. Слово. Речення. Б. С. 14–15 |
Взаємодіємо усно. |
|
12 |
|
|
Закріплення уміння орієнтуватися в
сітці зошита та його лініях. Письмо прямих похилих
ліній із заокругленням унизу окремо і в поєднанні з іншими
елементами. П. С. 7 |
Взаємодіємо письмово |
|
13 |
|
|
Домашні улюбленці. Піктографічне письмо. Дорожні знаки.
Правила поведінки на вулиці. Слова — назви предметів. Хто? Що? Б. С.
16–17 |
Взаємодіємо усно. Досліджуємо мовні явища. |
|
14 |
|
|
Закріплення уміння орієнтуватися в
сітці зошита та його лініях. Письмо прямих похилих ліній із заокругленням угорі окремо і
в поєднанні з іншими елементами. П. С. 8 |
Взаємодіємо письмово |
|
15 |
|
|
Світ захоплень. Розповідь про послідовність дій. Слова
— назви дій предметів. Що робить? Що роблять? Б. С. 18–19 |
Взаємодіємо усно. Досліджуємо мовні явища. |
|
16 |
|
|
У зоопарку. Опис предмета за питаннями, упізнавання за
ознаками. Слова — назви ознак предметів. Який? Яка? Яке? Які? Б. С. 20–21 |
Взаємодіємо усно. Досліджуємо мовні явища. |
|
17 |
|
|
Письмо прямих похилих
ліній із заокругленнями вгорі та внизу окремо і в поєднанні. Формувати нові графічні уміння прийомом поєднання відомого. П. С. 9 |
Взаємодіємо письмово |
|
18 |
|
|
Лісові тварини. Переказ тексту за малюнковим планом.
Слова-помічники. Б. С. 22–23 |
Взаємодіємо усно. Досліджуємо мовні явища. |
|
19 |
|
|
Письмо довгих похилих ліній із петлею внизу окремо і в
поєднанні. Закріплення умінь писати вивчені лінії, схожі на елементи писемних
літер. П. С. 10 |
Взаємодіємо письмово. |
|
20 |
|
|
Спорт у нашому житті. Спілкування удвох — діалог. Поділ
слова на склади. Наголошений склад. Робота з дитячою книжкою. Б. С.
24–25 |
Взаємодіємо усно. Досліджуємо мовні явища. Читаємо. |
|
21 |
|
|
Письмо довгих похилих ліній із петлею вгорі окремо і в
поєднанні. Формування графічних умінь прийомом протиставлення. Закріплення
умінь писати вивчені лінії, схожі на елементи писемних літер. П. С. 11 |
Взаємодіємо письмово. |
|
22 |
|
|
Письмо овалів різних розмірів окремо і в поєднанні з
іншими елементами. Відпрацювання похилого зображення овалу. РМ. П. С. 12 |
Взаємодіємо письмово. Взаємодіємо усно. |
|
23 |
|
|
У кожного свій талант. Діалог: привітання, побажання.
Мовні і немовні звуки. Звуки мовлення. Б. С. 26–27 |
Взаємодіємо усно. Досліджуємо мовні явища. |
|
24 |
|
|
Письмо правих і лівих півовалів різного розміру.
Формування графічних умінь прийомом протиставлення. Закріплення умінь писати
вивчені лінії, схожі на елементи писемних літер. П. С. 13 |
Взаємодіємо письмово. |
|
25 |
|
|
Весела риболовля. Розповідь за серією малюнків. голосні і приголосні звуки. Б.С. 28–29 |
Взаємодіємо усно. Досліджуємо мовні явища. |
|
26 |
|
|
Письмо короткої верхньої петлі окремо і в поєднанні. Закріплення
умінь порівнювати елементи літер, знаходити в них спільне
і відмінне. П. С. 14 |
Взаємодіємо письмово. |
|
27 |
|
|
У магазині та на ринку. діалог: запитання, відповідь.
Тверді і м’які приголосні звуки. Б. С.
30–31 |
Взаємодіємо усно. Досліджуємо мовні явища. |
|
28 |
|
|
Письмо довгої похилої лінії із заокругленням унизу
ліворуч та прогнутого плавного елемента. Порівняння початків написання і
напрямів руху руки під час зображення. П. С. 15 |
Взаємодіємо письмово. |
|
29 |
|
|
Ми — підприємливі. діалог: прохання, порада. Звуковий
аналіз слів. Б. С. 32–33 |
Взаємодіємо усно. Досліджуємо мовні явища. |
|
30 |
|
|
Електричні помічники. Правила користування
електроприладами. Звуковий аналіз слів. Узагальнення вивченого. Перевірка сформованості знань і умінь. Б. С. 34–35 |
Взаємодіємо усно. Досліджуємо мовні явища. Досліджуємо медіа. |
|
31 |
|
|
Закріплення й узагальнення вивченого матеріалу. Перевірка сформованості графічних умінь. П. С. 16–17 |
Взаємодіємо письмово. |
|
|
|
|
БУКВАРНИЙ ПЕРІОД |
|
|
32 |
|
|
У квітковому магазині. Звук [а], буква А, а. Позначення твердості приголосного
звука в прямому складі. Б. С. 36–37 |
Взаємодіємо усно. Досліджуємо мовні явища. |
|
33 |
|
|
Письмо малої та великої букви а, А. Ознайомлення з правилом
середнього відривного поєднання літер. Ознайомлення з особливостями запису
вигуків. П. С. 18 |
Взаємодіємо письмово. |
|
34 |
|
|
На сільському подвір’ї. Звук [а], буква Я,
я. Позначення м’якості при- голосного звука в прямому складі. Б. С. 38-39 |
Взаємодіємо усно. Досліджуємо мовні явища. Досліджуємо медіа. |
|
35 |
|
|
Письмо малої та великої букви
я. Ознайомлення з
правилом нижнього безвідривного поєднання літер.
П. С. 19 |
Взаємодіємо письмово. |
|
36 |
|
|
Закріплення умінь зображувати вивчені писемні
букви. Навчання списувати з друкованого шрифту. П. |
Взаємодіємо письмово. |
|
37 |
|
|
На ігровому майданчику. Звук [о], буква О,
о. Позначення твердості приголос. звука в прямому складі. Робота з дитячою книжкою.Б.С.40-41 |
Взаємодіємо усно. Досліджуємо мовні явища. Читаємо. |
|
38 |
|
|
Письмо малої та великої букви
о, О. Відпрацювання середнього та нижнього
поєднань літер. Закріплення умінь
записувати вигуки. РМ. П. С. 20 |
Взаємодіємо письмово. Взаємодіємо усно. |
|
39 |
|
|
Улюблені ігри. Звук [у], буква у, У.
Позначення твердості при- голосного звука в прямому складі. Б. С. 42–43 |
Взаємодіємо усно. Досліджуємо мовні явища. Досліджуємо медіа. |
|
40 |
|
|
Письмо малої та великої букви у, У. Ознайомлення з
правилом верхнього безвідривного поєднання літер. Закріплення умінь
записувати вигуки. П. С. 21 |
Взаємодіємо письмово. |
|
41 |
|
|
Святковий салют. Звук [у], буква Ю,
ю. Позначення м’якості приголосного звука в прямому складі. Б. С. 44–45 |
Взаємодіємо усно. Досліджуємо мовні явища. |
|
42 |
|
|
Письмо малої букви ю. Закріплення умінь
використовувати верхнє, середнє та нижнє поєднання
під час письма буквосполучень. П. С. 22 |
Взаємодіємо письмово. |
|
43 |
|
|
Удосконалення вмінь здійснювати звуковий аналіз слів,
повторення вивчених букв, читання з ними складів, слів, текстів. Б. |
Досліджуємо мовні явища. Досліджуємо медіа.
|
|
44 |
|
|
Пригоди хлопчиків. Звук [и], буква и,
И. Позначення твердості при- голосного звука в прямому
складі. Б. С. 46–47 |
Взаємодіємо усно. Досліджуємо мовні явища. |
|
45 |
|
|
Письмо малої та великої букв и, И. Закріплен- ня
умінь використовувати верхнє і середнє по-
єднання літер та записувати вигуки. П. С.
24 |
Взаємодіємо письмово. |
|
46 |
|
|
Шкільна вистава. Звук [і], буква і,
І. Позначення м’якості приголосного звука в прямому складі.
Б. С. 48–49 |
Взаємодіємо усно. Досліджуємо мовні явища. |
|
47 |
|
|
Письмо малої та великої букви
і, І. Закріплення умінь використовувати
верхнє і середнє поєднання літер та записувати вигуки. П. С. 25 |
Взаємодіємо письмово. |
|
48 |
|
|
Екзотичні тварини. Звук [е], буква Е,
е. Позначення твердості приголосного звука в прямому складі. Удосконалення вмінь здійснювати звуковий
аналіз слів, повторення вивчених букв, читання з ними складів, слів, текстів.
Б. С. 50–51 |
Взаємодіємо усно. Читаємо. Досліджуємо мовні
явища. |
|
49 |
|
|
Письмо малої букви
е. Закріплення умінь
використовувати верхнє і середнє поєднання літер. Упізнавання слів за предметними малюнками, частковий
звуко-буквений аналіз. П. С. 26 |
Взаємодіємо письмово. |
|
50 |
|
|
Письмо великої букви Е. Закріплення умінь використовувати всі види поєднання
літер та записувати вигуки. П.С.27 |
Взаємодіємо письмово. |
|
51 |
|
|
У
перукарні. Звуки [р], [р’], буква р, Р. Робота з дитячою книжкою. Б.С.52 |
Читаємо. Досліджуємо мовні явища. |
|
52 |
|
|
Письмо малої букви р,
складів і слів із нею. Ознайомлення з правилами списування речення. П. С.28 |
Взаємодіємо письмово. |
|
53 |
|
|
Прилади-помічники. Закріплення звукових значень букви р, Р, читання з нею. Б. С.53 |
Читаємо. Досліджуємо мовні явища. |
|
54 |
|
|
Письмо великої букви Р,складів і вигуків із нею. РМ. П.С.29 |
Взаємодіємо письмово. Взаємодіємо усно. |
|
55 |
|
|
Дитячі мрії. Звуки [м], [м’], буква м, М. Б.С.54 |
Читаємо. Досліджуємо мовні явища. |
|
56 |
|
|
Письмо малої та великої букви м, складів і слів із
нею. П.С.30-32 |
Взаємодіємо письмово. |
|
57 |
|
|
Відпочинок на морі. Закріплення звукових значень букви м, М, читання з нею. Б. С.55 |
Читаємо. Досліджуємо мовні явища. |
|
58 |
|
|
Дні тижня. Звуки [в], [в’], буква в, В. Б. С.55 |
Досліджуємо мовні явища. Досліджуємо медіа. |
|
59 |
|
|
Письмо малої букви в закритої та відкритої
конфігурації. Поєднання букви
в. Запис слів і речень.
П.С.34 |
Взаємодіємо письмово. |
|
60 |
|
|
Вареники від Валерика. Закріплення звукових значень букви в, В, читання з нею. Б.С.57 |
Читаємо. Досліджуємо мовні явища. |
|
61 |
|
|
Письмо великої букви В. Запис слів і
речення. Повторення правила написання імен
людей із великої літери. П.С.
35 |
Взаємодіємо письмово. |
|
62 |
|
|
Відпочинок у Буковелі. Звуки [л], [л’], буква Л, л. Робота з
дитячою книжкою. Б.С.58-59 |
Читаємо. Досліджуємо мовні явища. |
|
63 |
|
|
Письмо малої букви л, складів і слів із нею.
Відпрацювання нижнього поєднання літер. Синтетична вправа з додаванням літер у слова (маляр, муляр). П.С.36 |
Взаємодіємо письмово. |
|
64 |
|
|
Письмо великої букви Л, складів і слів із
нею. Інтонування і запис питального речення. П.С.37 |
Взаємодіємо письмово. |
|
65 |
|
|
Таємниці космосу. Звуки [н], [н’], буква н, Н. Б.С.60 |
Читаємо. Досліджуємо мовні явища. |
|
66 |
|
|
Письмо малої букви н, складів із нею. Запис слів і
речення. Читання і запис анаграм (нора,
рано). П.С.38 |
Взаємодіємо письмово. |
|
67 |
|
|
Маленькі майстрині. Закріплення звукових значень букви н, Н, читання з нею. Б.С.61 |
Читаємо. Досліджуємо мовні явища. |
|
68 |
|
|
Письмо великої букви Н, складів із нею.
Запис жіночих імен із подвоєною буквою н (Нонна, Інна). Списування
речення з друкованого шрифту. П.С.39 |
Взаємодіємо письмово. |
|
69 |
|
|
Подарунки діда Мороза. Звуки [д], [д’], буква Д, д. Б.С.62-63 |
Читаємо. Досліджуємо мовні явища. |
|
70 |
|
|
Письмо малої букви д,
відпрацювання поєднань літер у складах. Запис слів і речення. РМ. П.С.42 |
Взаємодіємо письмово. Взаємодіємо усно. |
|
71 |
|
|
Удосконалення вмінь
здійснювати звуковий аналіз слів, повторення вивчених букв, читання з ними
складів, слів, текстів. Формування читацьких умінь. Б. |
Читаємо. Досліджуємо медіа. |
|
72 |
|
|
У
дельфінарії. Закріплення звукових значень букви Д, д, читання з нею. Б.С.64-65 |
Читаємо. Досліджуємо мовні явища. |
|
73 |
|
|
Письмо великої букви Д, складів і слів із
нею. Повторення правила написання
імен людей з великої
літери. Аналіз
і списування речення. П.С.43 |
Взаємодіємо письмово. |
|
74 |
|
|
Театр. Звуки [т], [т’], буква Т, т. Б.С.66-67 |
Досліджуємо мовні явища. Взаємодіємо усно. |
|
75 |
|
|
Письмо малої букви т, складів і слів із нею.
Списування скоромовки з друкованого шрифту. П.С.44 |
Взаємодіємо письмово. |
|
76 |
|
|
Тато — мій друг. Закріплення звукових значень букви Т, т, читання з нею. Б.С.68-69 |
Читаємо. Досліджуємо медіа. Взаємодіємо усно. |
|
77 |
|
|
Письмо великої букви Т, складів і слів із
нею. Повторення правила написання
імен людей з великої
літери. Аналіз і списування речення. П.С.45 |
Взаємодіємо письмово. |
|
78 |
|
|
Закріплення умінь зображувати вивчені писемні
букви, списувати з друкованого шрифту. Виконання
синтетичних графічних вправ із літе- рами і
словами. П. |
Взаємодіємо письмово. |
|
79 |
|
|
Далека мандрівка. Звуки [б], [б’], буква Б, б. Робота з дитячою книжкою. Б.С.70-71 |
Читаємо. Досліджуємо мовні явища. |
|
80 |
|
|
Письмо малої букви
б, складів і слів із нею. За- кріплення умінь писати літери
овальної форми (о, а, д, б). Списування скоромовки. П.С.46 |
Взаємодіємо письмово. |
|
81 |
|
|
Музичні інструменти. Закріплення звукових значень букви Б, б, читання з нею. Б.С.72-73 |
Досліджуємо медіа. Взаємодіємо усно. |
|
82 |
|
|
Письмо великої букви Б, Запис вигуку і
речення. Списування з друкованого
шрифту. РМ. П.С. 47 |
Взаємодіємо письмово. Взаємодіємо усно. |
|
83 |
|
|
Світ
захоплень. Звуки [п], [п’], буква П, п. Б.С.74-75 |
Досліджуємо медіа. Досліджуємо мовні явища. |
|
84 |
|
|
Письмо малої букви
п, складів і слів із нею. Запис
анаграм (пілот,
політ). Опрацювання словникового слова папір. Запис речення. П.С.50 |
Взаємодіємо письмово. |
|
85 |
|
|
Удосконалення вмінь здійснювати
звуковий аналіз слів, повторення вивчених букв, читання з ними складів, слів, текстів. Б. |
Досліджуємо мовні явища. Читаємо.
Взаємодіємо усно. |
|
86 |
|
|
Наш прапор. Закріплення звукових
значень букви П, п, читання з нею. Б.С. 76-77 |
Досліджуємо медіа. Читаємо.
Взаємодіємо усно. |
|
87 |
|
|
Письмо великої букви П,
слів і речення з нею. Написання назв річок і міст із великої літери. П.С. 51 |
Взаємодіємо письмово. |
|
88 |
|
|
Здоровими бути! Звуки [з], [з’],
буква З, з. Б.С.78-79 |
Досліджуємо мовні явища. |
|
89 |
|
|
Письмо малої букви з, складів і слів із нею.
Ознайомлення зі словами, що відповідають на питання коли?, як?. Опрацювання словникового слова зараз. П.С.52 |
Взаємодіємо письмово. |
|
90 |
|
|
Кожен знає своє діло. Закріплення звукових значень букви З, з, читання з нею. Б.С. 80-81 |
Досліджуємо мовні явища. Взаємодіємо усно. |
|
91 |
|
|
Письмо великої букви З, складів і слів із нею.
Списування скоромовки з друкованого шрифту. П.С.53 |
Взаємодіємо письмово. |
|
92 |
|
|
Закріплення умінь зображувати вивчені писемні
букви, списувати з друкованого шрифту. П. |
Взаємодіємо письмово. |
|
93 |
|
|
Зима в лісі. Звуки [с], [с’], буква с, С. Б.С.82-83 |
Досліджуємо мовні явища. Досліджуємо медіа. |
|
94 |
|
|
Письмо малої букви с. Відновлення і запис деформованого речення. РМ. П.С.54 |
Взаємодіємо письмово. Взаємодіємо усно. |
|
95 |
|
|
Засніжене місто. Закріплення звукових значень букви с, С, читання з нею. Б.С.84-85 |
Досліджуємо мовні явища. Читаємо. |
96 |
|
|
Письмо великої букви С.
Закріплення правила написання назв річки і міста з великої літери. Списування
речення з друкованого шрифту. П.С.55 |
Взаємодіємо письмово. |
97 |
|
|
Квітуча краса. ь (знак м’якшення). Позначення на письмі м’якості
приголосних звуків. Б.С.86 |
Досліджуємо мовні явища. Читаємо. |
98 |
|
|
Письмо знака м’якшення (ь)
закритої та відкритої конфігурації, поєднання його з іншими літерами. Запис слів і речення. Опрацювання
словникового слова олень. П.С.56 |
Взаємодіємо письмово. |
99 |
|
|
Рідні пісні. Закріплення умінь читати слова зі знаком м’якшення (ь). Буквосполучення ьо. Б.С.87 |
Досліджуємо медіа.
Читаємо. Взаємодіємо усно. |
100 |
|
|
Удосконалення вмінь здійснювати
звуковий аналіз слів, повторення вивчених букв, читання з ними складів, слів,
текстів. Б. |
Досліджуємо мовні явища. Читаємо. |
101 |
|
|
Письмо буквосполучення ьо. запис слів із ним.
Списування речення з друкованого шрифту. П.С.57 |
Взаємодіємо письмово. |
102 |
|
|
Удосконалення вмінь здійснювати звуковий
аналіз слів, повторення вивчених букв, читання з ними складів, слів, текстів.
Формування читацьких умінь. Б |
Досліджуємо мовні явища. Читаємо. Взаємодіємо усно. |
103 |
|
|
Закріплення умінь зображувати вивчені
писемні букви, списувати з друкованого та рукописного шрифтів. П. |
Взаємодіємо письмово. |
104 |
|
|
Удосконалення вмінь здійснювати звуковий аналіз слів, повторення
вивчених букв, читання з ними складів, слів, текстів. Б. |
Досліджуємо мовні явища. Читаємо. Взаємодіємо усно. |
105 |
|
|
Повторення написання літер за
спільним елементом. Закріплення умінь зображувати вивчені писемні букви,
списувати з друкованого та рукописного шрифтів. П. |
Взаємодіємо письмово. |
106 |
|
|
Перевірка рівня сформованості знань та умінь. Конкурс
«Чарівний краснопис». П. |
Взаємодіємо письмово. |
107 |
|
|
Перевірка рівня сформованості знань
та умінь. Конкурс «Розумники». Б. |
Взаємодіємо усно. |
108 |
|
|
Резервний час на вдосколалення знань та умінь учнів. П. |
Взаємодіємо письмово. |
109 |
|
|
Резервний час на вдосколалення знань та умінь учнів. Б. |
Взаємодіємо усно. Читаємо. |
110 |
|
|
Резервний час на вдосколалення знань та умінь учнів.П. |
Взаємодіємо письмово. |
111 |
|
|
Резервний час на вдосколалення знань та умінь учнів.Б. |
Взаємодіємо усно. Читаємо. |
112 |
|
|
Резервний час на вдосколалення знань та умінь учнів.П. |
Взаємодіємо письмово. |
Я досліджую світ 3 год.
Гільберг, Т. Г.; Тарнавська, С. С.; Гнатюк, О. В.;
Павич, Н. М. (2018)
№ |
Дата |
Дата скори- гована |
Тема уроку |
Зміст теми |
|
|
|
РОЗДІЛ I. Я І МОЯ ШКОЛА ТЕМА 1. Я –
школяр. Я – школярка |
|
1 |
|
|
Я знайомлюся з однокласниками. С.4-5 |
Правила
спілкування. Слова ввічливості. Розігрування діалогів знайомства (практична
робота) |
2 |
|
|
Ми – однокласники. С.6-9 |
Стосунки з однокласниками.
Уміння товаришувати. Добрі
справи, вчинки. Правила доброчинності. Дружня допомога |
3 |
|
|
Чому потрібно дотримуватися розпорядку дня. С.10-11 |
Послідовність подій. Дні тижня. Час. Складання
розпорядку дня з допомогою дорослих (практична робота |
4-5 |
|
|
Виготовлення лепбука «Розпорядок дня». С.12-13 |
Робота
з папером. Правила роботи з ножицями та правила наклеювання паперу. Різання
паперу. Виготовлення
шаблонів |
6 |
|
|
Моя постава – моє здоров’я. С.14-16 |
Що допомагає формувати правильну поставу. Як
правильно сидіти за партою та носити ранець.
(практична
робота) |
7 |
|
|
Охайність та особиста
гігієна. С.17-20 |
Правила особистої гігієни.
Догляд за власним одягом, взуттям. Засоби гігієни. Особисті речі. Робоче місце першокласника. Як складати портфель
(практична робота) |
|
|
|
ТЕМА 2. Я і мої можливості |
|
8 |
|
|
Хто я? Який я? Яка я? С.21-23 |
Унікальність
кожної людини. Зовнішність. Риси характеру. Складаємо за планом розповідь про
себе. Захоплення
(хобі). Дозвілля. Повага до себе та інших людей |
9 |
|
|
Як я росту. С.24-25 |
Ріст і розвиток людини. Вимірювання зросту з допомогою дорослих
(практична робота) |
10 |
|
|
Як я пізнаю навколишній світ. С.26-28 |
Навколишній світ. Пізнання навколишнього світу через
запитання та діяльність людини.
Пізнаємо себе |
11 |
|
|
Органи чуття – наші помічники. С.29-30 |
Об’єкти
та їх ознаки. Органи чуття помічники у пізнанні навколишнього світу |
12 |
|
|
Очі – орган зору. С.31-34 |
Орган.
Яку інформацію ми сприймаємо за допомогою очей. Уникнення небезпечних ситуацій |
13 |
|
|
Чи можна все бачити за допомогою очей. С.35-38 |
Лупа. Дослідження дрібних деталей предметів за
допомогою лупи (практична робота). Орієнтування
в навколишньому світі людей, які
погано бачать або зовсім не бачать. Корисні
поради як зберегти зір |
14 |
|
|
Вуха – орган слуху. С.39-41 |
Звуки
навколо нас. Що ми сприймаємо за допомогою слуху. Спілкування за допомогою
слуху. Уникнення небезпечних ситуацій |
15 |
|
|
Чи можна все чути за допомогою вух. С.42-43 |
Які
прилади допомагають людині краще почути. Спілкування
за допомогою мови жестів. Корисні
поради як зберегти слух |
16 |
|
|
Шкіра – орган дотику. С.44-47 |
Яку
інформацію людина отримує за допомогою шкіри. Догляд
за шкірою. Як уберегтись від травмувань. Догляд за руками. Корисні поради як правильно мити руки (практична
робота) |
17-18 |
|
|
Виготовлення лепбука «Я і мої можливості» |
Пізнаємо себе. Органи чуття. |
19 |
|
|
Ніс – орган нюху. С. 49-50 |
Що
ми сприймаємо за допомогою нюху. Міні-експеримент
«Що у пляшці?» |
20 |
|
|
Язик – орган смаку. С.51-52 |
Яку інформацію
ми відчуваємо за допомогою язика. Чи все можна пробувати на смак |
|
|
|
ТЕМА 3.
Моя школа |
|
21-22 |
|
|
Безпечна дорога до школи. С.53-55 |
Складові
дороги: тротуар, проїзна частина вулиці. Дорожні знаки. Правила переходу проїзної частини. Вибір безпечного маршруту
від школи додому. Безпечні
місця для ігор і розваг. Складання і застосування узагальнених правил
поведінки, пов’язаних з виконанням соціальних ролей пішохода, пасажира (практична
робота) |
23 |
|
|
Знайомство зі шкільними приміщеннями. С.56-57 |
Школа
– наш дім. Шкільні приміщення. Їх призначення. Професії людей, які працюють у
школі |
24 |
|
|
Прогулянка шкільним подвір’ям. С.58-60 |
Екскурсія школою та шкільним подвір'ям. Правила
безпечної поведінки у школі. Складання і застосування узагальнених правил
поведінки в різних ситуаціях(рольові ігри)., з якими найчастіше
зустрічаються діти в школі, під час екскурсії Природні
та рукотворні об’єкти |
25 |
|
|
Наш клас. С.61-63 |
Класна
кімната. Осередки класної кімнати. Складання
і застосування узагальнених правил поведінки в класі |
26-27 |
|
|
Виготовлення лепбука «Наш клас» |
Групова робота |
28 |
|
|
Кімнатні рослини. С.65-66 |
Кімнатні
рослини нашого класу та нашого дому.
Для чого люди вирощують кімнатні рослини |
29 |
|
|
Як доглядати за кімнатними рослинами. С.67-68 |
Правила
догляду за рослинами у класі: полив, розпушення ґрунту, очищення листків від
пилу (практична робота) |
30 |
|
|
Учимося взаємодіяти. С.69-71 |
Доброзичлива
усмішка. Комплімент. «Чарівні» слова. Дотримання правил у грі. Навчаємось у однокласників |
|
|
|
РОЗДІЛ IІ. Я І НАВКОЛИШНІЙ СВІТ ТЕМА 1. Як
я досліджую навколишній світ |
|
31 |
|
|
Для чого проводити спостереження. С.72-74 |
Як
людина пізнає світ і знаходить відповіді на запитання про природу. Спостереження
в парку, в саду. Вчені – дослідники. Уміння спостерігати. Як проводити
спостереження (за домашніми улюбленцями, деревами/кущами). Висновок
спостережень |
32-33 |
|
|
Для чого ми проводимо досліди. С.75-79 |
Дослід.
Правила проведення дослідів. Чим дослід відрізняється від спостереження. Досліди:
«Лимон, що плаває», «Властивості магніту». Узагальнені
правила поводження з гострими та колючими предметами |
34 |
|
|
Для чого ми проводимо вимірювання. С.80-82 |
Вимірювальні
прилади. Їх призначення. Правила поводження зі скляними приладами. Визначення
розміру власного взуття |
35 |
|
|
За допомогою чого ми
досліджуємо. С.83-86 |
Прилади,необхідні для пізнання природи. Вимірювальні та
збільшувані прилади. Використання вимірювальних приладів у побуті. |
|
|
|
ТЕМА 1. Я –
дослідник. Я – дослідниця. |
|
36-37 |
|
|
Досліджуємо властивості повітря. С.87-91 |
Властивості повітря. Вітер-рух повітря. Значення
повітря. Чисте повітря. Рослини – «легенди» планети. |
38-39 |
|
|
Досліджуємо властивості води. С.92-95 |
Вода
у природі. Властивості води: безбарвна, прозора, не має запаху, смаку,
приймає форму посудини, текуча (практична робота). Значення води для рослин,
тварин і людини. «Шлях» води до оселі людини.
Збереження та охорона водойм. Як економно використовувати воду в
повсякденному житті? (навчальний проект) |
40-41 |
|
|
Досліджуємо властивості ґрунту. Значення ґрунту для живої природи. С.96-99 |
Властивості
ґрунту. Ознайомлення з властивістю піску та глини пропускати воду (практична
робота). Утворення
ґрунту. Родючий ґрунт. Значення ґрунту для рослин, тварин і людини. Захист ґрунту від забруднення |
42 |
|
|
Проектна робота
«Я-дослідник» |
|
|
|
|
ТЕМА 3. Світ,
який нас оточує |
|
43 |
|
|
Природа навколо нас. Нежива й жива природа. С.100-104 |
Тіла
неживої і живої
природи. Їх властивості. Взаємозв’язок
неживої та живої природи. Ознайомлення
з тілами неживої та живої природи (екскурсія). Спостереження за змінами в
неживій та живій природі (екскурсія). Значення
природи для життя людини. Бережне ставлення до природи |
44 |
|
|
Сонце – джерело світла й тепла. С.105-108 |
Сонце
– розпечена куля, зоря. Значення
сонячного світла і тепла для життя організмів. Організми та їхні ознаки |
45 |
|
|
Виготовлення лепбука «Сонце нашого класу» |
Групова робота |
46 |
|
|
Світ живої природи. Що необхідно організмам для життя. С.109-110 |
Умови,
необхідні для організмів: світло,
тепло, повітря, вода, поживні речовини. Людина
– організм |
47 |
|
|
Резервний час на вдосколалення знань та умінь учнів. |
|
48 |
|
|
Резервний час на вдосколалення знань та умінь учнів. |
|
Математика 4 год.
«Математика» 1 клас (авт. Скворцова С. О.;
Онопрієнко О. В.)
№ |
Дата |
Дата скори- гована |
Тема уроку |
|
|
|
Розділ 1. Числа
першого десятка |
1 |
|
|
Досліджуємо форми об’єктів. С.4 |
2 |
|
|
Вивчаємо геометричні фігури. Встановлюємо просторові
відношення. С.5 |
3 |
|
|
Вивчаємо геометричні
фігури. С.6 |
4 |
|
|
Досліджуємо
ознаки об’єктів. С.7 |
5 |
|
|
Досліджуємо ознаки, пов’язані з величиною. С.8 |
6 |
|
|
Лічимо від 1 до 10. С.9 |
7 |
|
|
Визначаємо
кількість об’єктів. С.10 |
8 |
|
|
Визначаємо порядковий
номер об’єкта. С.11 |
9 |
|
|
Досліджуємо групи об’єктів за спільною ознакою. С.12 |
10 |
|
|
Розбиваємо об’єкти на групи за спільною ознакою. С.13 |
11 |
|
|
Вивчаємо число і цифру 1. С.14 |
12 |
|
|
Вивчаємо число і цифру 2. С.15 |
13 |
|
|
Вивчаємо число і цифру 3. С.16 |
14 |
|
|
Вивчаємо число і цифру 4. С.17 |
15 |
|
|
Вивчаємо число і цифру 5. С.18 |
16 |
|
|
Працюємо з групою об’єктів: об’єднуємо, вилучаємо. С.19 |
17 |
|
|
Порівнюємо групи
об’єктів за кількістю. С.20 |
18 |
|
|
Вивчаємо арифметичні дії додавання і віднімання. С.21 |
19 |
|
|
Зображуємо додавання
і віднімання схематично. С.22 |
20 |
|
|
Вивчаємо число і
цифру 6. С.23 |
21 |
|
|
Порівнюємо числа. С.24 |
22 |
|
|
Досліджуємо склад числа 6. С.25 |
23 |
|
|
Повторюємо числа 1–6. С.26 |
24 |
|
|
Додаємо і віднімаємо
за числовим променем. С.27 |
25 |
|
|
Додаємо і віднімаємо в межах 6. С.28 |
26 |
|
|
Вивчаємо число і
цифру 7. С.29 |
27 |
|
|
Порівнюємо числа. С.30 |
28 |
|
|
Досліджуємо склад
числа 7. С.31 |
29 |
|
|
Повторюємо числа
1–7. С.32 |
30 |
|
|
Вивчаємо число і
цифру 8. С.33 |
31 |
|
|
Порівнюємо числа. С.34 |
32 |
|
|
Досліджуємо склад
числа 8. С.35 |
33 |
|
|
Повторюємо числа
1–8. С.36 |
34 |
|
|
Вивчаємо число і
цифру 9. С.37 |
35 |
|
|
Порівнюємо числа. С.38 |
36 |
|
|
Досліджуємо склад
числа 9. С.39 |
37 |
|
|
Повторюємо числа
1–9. С.40 |
38 |
|
|
Вивчаємо число
10. С.41 |
39 |
|
|
Порівнюємо числа. С.42 |
40 |
|
|
Досліджуємо склад
числа 10. С.43-44 |
|
|
|
Розділ 2.
Прийоми додавання і віднімання
чисел у межах 10 |
41 |
|
|
Повторюємо числа
1–10. С.45 |
42 |
|
|
Досліджуємо склад чисел
першого десятка. С.46 |
43 |
|
|
Називаємо компоненти
та результат дії додавання. С.47 |
44 |
|
|
Відкриваємо спосіб додавання і віднімання числа 2. С.48 |
45 |
|
|
Одержуємо число нуль.
Віднімаємо рівні числа. С.49 |
46 |
|
|
Відкриваємо спосіб міркування при додаванні і відніманні числа 0. С.50 |
47 |
|
|
Вчимося додавати
і віднімати числа. С.51 |
48 |
|
|
Додаємо і віднімаємо
числа 0, 1, 2. С.52 |
49 |
|
|
Досліджуємо таблиці додавання і віднімання числа 1. С.53 |
50 |
|
|
Відкриваємо переставний
закон додавання. С.54 |
51 |
|
|
Вимірюємо довжини
відрізків. С.55 |
52 |
|
|
Досліджуємо взаємозв’язок додавання і віднімання. С.56 |
53 |
|
|
Досліджуємо взаємозв’язок додавання і віднімання. С.57 |
54 |
|
|
Додаємо і віднімаємо
число 2. С.58 |
55 |
|
|
Додаємо і віднімаємо
числа 0, 1, 2. С.59 |
56 |
|
|
Досліджуємо таблиці додавання і віднімання числа 2. С.60 |
57 |
|
|
Досліджуємо різницеве
порівняння. С.61 |
58 |
|
|
Моделюємо різницеве
порівняння. С.62 |
59 |
|
|
Збільшуємо або зменшуємо на кілька одиниць. С.63-64 |
60 |
|
|
Дізнаємося про математичний вираз «Різниця». С.65 |
61 |
|
|
Відкриваємо способи додавання і віднімання числа 3. Додаємо і
віднімаємо число 3. С.66 |
62 |
|
|
Резервний час на вдосколалення знань та умінь учнів. |
63 |
|
|
Резервний час на вдосколалення знань та умінь учнів. |
64 |
|
|
Резервний час на вдосколалення знань та умінь учнів. |
Фізична культура 3 год.
№ |
Дата |
Дата скори- гована |
Тема уроку |
1 |
|
|
Техніка безпеки на уроках фізичної культури. Поняття про життєво важливі способи пересування людини. Загальнорозвивальні вправи. Ходьба.
|
2 |
|
|
Значення ранкової гігієнічної гімнастики, фізкультурної
хвилинки. Різновиди ходьби. |
3 |
|
|
Правила добору спортивного інвентарю та безпечної
поведінки під час уроків фізичної культури. Біг. |
4 |
|
|
Загальнорозвивальні вправи (ЗРВ) без предмета .
Різновиди бігу. Ознайомлення з правилами рухливих ігор |
5 |
|
|
Різновиди ходьби та бігу. Дитячий фітнес. Правила
безпечної поведінки під час рухливих ігор та естафет. |
6 |
|
|
Біг із високим підніманням стегна. Звіроаеробіка.
Комплекс ранкової гімнастики. Правила чесної гри, вміння вигравати і
програвати з гідністю. |
7 |
|
|
Біг із закиданням гомілок. Ходьба на пальцях, п’ятах. Рухливі ігри |
8 |
|
|
Біг зі зміною напрямку руху. Ходьба із високим
підніманням стегна. Звіроаеробіка. |
9 |
|
|
Біг із різних вихідних положень. Ходьба у напівприсіді
і присіді. Рухливі ігри |
10 |
|
|
Біг із високого старту до 30 м. Ходьба з різними
положеннями рук. Фітбол-аеробіка. |
11 |
|
|
Ходьба «змійкою». Біг до 500 . Фітбол-аеробіка. Рухливі
ігри |
12 |
|
|
ЗРВ імітаційного характеру. Чергування ходьби та бігу до 1000 м. Рухливі ігри |
13 |
|
|
ЗРВ з гімнастичною палицею. Біг спиною уперед. Вправи з
малим м’ячем. Рухливі ігри |
14 |
|
|
Біг із зупинками стрибком та у кроці за сигналом.
Метання малого м’яча із-за голови. Рухливі ігри |
15 |
|
|
Пересування
приставними кроками правим, лівим боком. Фізичні вправи для формування
постави, профілактики плоскостопості та відновлення організму. |
16 |
|
|
Ознаки втоми під
час виконання фізичних навантажень та засоби її уникнення. Метання м’яча у
вертикальну ціль з відстані 8-10 м. |
17 |
|
|
Загартування як
засіб зміцнення здоров’я та покращення фізичного розвитку. “Повторний” біг 3
х 10 м. |
18 |
|
|
Різновиди “човникового” бігу 4 х 9 м. Метання малого
м’яча у щит. Рухливі ігри |
19 |
|
|
ЗРВ нахили та повороти. Біг до 30 м із високого старту.
Метання малого м’яча в горизонтальну ціль з відстані 6-8 м; |
20 |
|
|
ЗРВ зі скакалкою. Метання малого м’яча із-за голови на
дальність. Рухливі ігри |
21 |
|
|
Різновиди ходьби та бігу. Метання м’ячів різної ваги на
задану відстань. Рухливі ігри |
22 |
|
|
Дитячий фітнес. Метання м’ячів різної ваги на однакову
відстань. Рухливі ігри |
23 |
|
|
ЗРВ без предметів.
Стрибки зі скакалкою. Рухливі ігри . |
24 |
|
|
Комплекс вправ фізпаузи. Стрибки зі скакалкою.
Естафети. |
25 |
|
|
Стрибки без використання предметів: на місці. ловіння м’яча однією та двома руками після відскоку
від стіни, підлоги . Рухливі ігри. |
26 |
|
|
Стрибки на одній, двох ногах. Вправи для профілактики
плоскостопості: ходьба по дрібних предметах, біг на пальцях. |
27 |
|
|
ЗРВ з предметами. Ходьба на підвищеній опорі. Вправи
для профілактики плоскостопості. |
28 |
|
|
ЗРВ імітаційного характеру. Танцювальна аеробіка.
Рухливі ігри. |
29 |
|
|
Вправи для профілактики плоскостопості. Комплекси
ритмічних вправ. |
30 |
|
|
Стрибкові вправи зі скакалкою. Ходьба на підвищеній
опорі з різним положенням рук.
Танцювальна аеробіка. |
31 |
|
|
Ходьба на підвищеній опорі з різним положенням рук та
вантажем на голові. Танцювальна аеробіка. |
32 |
|
|
Ходьба по підвищеній опорі приставними кроками. Стрибки
по «купинах». |
33 |
|
|
Різновиди ходьби по підвищеній опорі. Стрибки по
«купинах», вистрибування з присіду. |
34 |
|
|
Стрибки із
поворотами та просуванням уперед. Рухливі ігри. |
35 |
|
|
Загартування як засіб зміцнення здоров’я. Рухливі ігри
та естафети. |
36 |
|
|
Ознайомлення із зимовими видами спорту. Зимові рухливі
ігри. |
37 |
|
|
Стрибки з просуванням уперед, з поворотом на місці. Різновиди ходьби на
підвишеній опорі. |
38 |
|
|
Вправи з вихідних положень . Дитячий фітнес : крок польки. |
39 |
|
|
ЗРВ з предметами. Перелізання через перешкоду висотою від 80 до 100 см різними
способами. |
40 |
|
|
ЗРВ імітаційного характеру. Підлізання під перешкодою. Крок польки. |
41 |
|
|
Вправи з виконанням упорів , висів. Елементи
акробатики. |
42 |
|
|
Лазіння по горизонтальній та похилій гімнастичній лаві.
Групування, перекати в групування. |
43 |
|
|
Елементи акробатики: перекид боком та вперед. Лазіння
по горизонтальній та похилій гімнастичній лаві. |
44 |
|
|
ЗРВ для формування постави. Перекладання та захоплення
дрібних предметів пальцями ніг. |
45 |
|
|
ЗРВ для
формування постави. Елементи акробатики: стійка на лопатках із зігнутими та
прямими ногами. |
46 |
|
|
Елементи
акробатики. Естафети з м’ячем. Вправи на
релаксацію. |
47 |
|
|
ЗРВ з
гімнастичною палицею. Дитячий фітнес.
Дихальні вправи. |
48 |
|
|
Урок-гра «Старти звірят». |
Музичне мистецтво 1 год.
«Мистецтво» 1 клас (авт. Рубля Т. Є; Щеглова Т. Л.; Мед І. Л.)
ТОВ “Видавництво “Ранок”-2018
№ |
Дата |
Дата скори- гована |
Тема уроку |
1 |
|
|
Мистецтво навколо нас. Види мистецтва. Звуки шуму, звуки музики. Пісня Н.Май «Веселка» |
2 |
|
|
Мистецтво навколо нас. Виражальні засоби мистецтва. Слухання А. Вівальді
«Гроза»,
Е. Гріг «Метелик». |
3 |
|
|
Кольорова
музика. Пісня Л. Некрасової, Л. Левіна «Що нам осінь принесе?» |
4 |
|
|
Де
живуть веселі нотки. Поспівка В.Верховинці «Диби, диби». Слухання П. Чайковський «Осіння пісня» |
5 |
|
|
Де
живуть веселі нотки. Укр. народна пісня «Ой, єсть в лісі калина». Ноти. |
6 |
|
|
Ритм. Пісня Р.Рождерса «До, ре, мі» |
7 |
|
|
Слухання Ф. Шуман
«Сміливий вершник» і «Веселий селянин». |
8 |
|
|
На
лісовій галявині. «Пісня
лисички» М. Лисенко. Ритмічні схеми. |
9 |
|
|
Як створюється краса. Композитори, слухачі та виконавці музичних творів.
Укр.народна пісня «Веселі
гусі». |
10 |
|
|
Настрій у мистецтві Різнивиди танців.
Танець «Гопак». |
11 |
|
|
Парад моїх улюбленців. Марш. «Запорізький марш» Є. Адамцевича, «Ляльковий
марш» І. Парфенова. Пісня «Гарний танець
гопачок» (Л. Компанієць) |
12 |
|
|
Світ
наповнений прикрасами. Темп у
музиці. Слухання Ф. Шумана
«Дід Мороз» і К. Сен-Санса «Лебідь». |
13 |
|
|
У
світі порівнянь. Тембр. М.
Глінка «Полька», М. Скорик «Мелодія». Розучування
пісні «Морозець». |
14 |
|
|
Новорічні
свята. Колядки. Пісня «Старий
рік минає» |
15 |
|
|
Новорічні
свята. Щедрівки. Українська народна пісня «Щедрик». |
16 |
|
|
Зимові
сни. Поспівка «Ой
Метелиця-зима». Слухання П.
Чайковський
«Грудень» Зимові
сни. Пісня «Чому
сніг лапатий» |
Образотворче мистецтво 1 год.
№ |
Дата |
Дата скори- гована |
Тема уроку |
1 |
|
|
Мистецтво навколо нас. Виражальні засоби мистецтва. Різнобарвний світ. Кольори веселки. Інструменти для малювання. Види
ліній. |
2 |
|
|
Предметні кольори. Малюнок «Дари
осені». |
3 |
|
|
Зображення
плямою – силует. |
4 |
|
|
На
лісовій галявині. Ліплення з пластиліну грибів та яблук.
|
5 |
|
|
Природне розмаїття. Пейзаж. Теплі та холодні кольори. Краса
осіннього листя. «Осінь» |
6-7 |
|
|
Створення аплікації. |
8-9 |
|
|
Створення орнаменту. |
10 |
|
|
Малювання аквареллю «Похмурий/сонячний день». |
11 |
|
|
Світ наповнений
прикрасами. Малюнок
«Червона калина». |
12 |
|
|
У
світі порівнянь. Малюнок
«Транспорт» |
13 |
|
|
Малюнок «Танок сніжинок». |
14 |
|
|
Новорічні
свята. Малюнок
«Новорічне місто» |
15-16 |
|
|
Готуємось
до Нового року.
Виготовлення прикрас на ялинку. |
Дизайн і технології 1 год.
№ |
Дата |
Дата скори- гована |
Тема уроку |
|
1 |
|
|
Техніка безпеки на уроках «Дизайн і технології» Колаж. Дружний клас (виготовлення спільного виробу) |
Малюнки з журналів, клей,ножиці |
2 |
|
|
Тварини
– наші друзі (виготовлення виробу) |
Пластилін |
3 |
|
|
Рукотворний світ (виготовлення
спільного виробу) Аплікація |
Кольоровий папір, ножиці,клей |
4 |
|
|
Державні
свята (виготовлення виробу)Аплікація |
Кольоровий папір, ножиці,клей |
5-6 |
|
|
Дарунки
осені (виготовлення виробу) |
Природний матеріал |
7 |
|
|
Виготовляємо
динозавра (виготовлення виробу) |
Пластилін |
8-9 |
|
|
Техніка
колись і тепер (виготовлення виробу) |
Робота з конструктором |
10 |
|
|
Заощаджуємо
гроші (виготовлення виробу)Гаманець. |
Кольоровий папір |
11-12 |
|
|
Виготовляємо
килимок (виготовлення спільного виробу) |
Кольоровий папір, ножиці,клей |
13 |
|
|
Малюємо
мильними бульбашками (виготовлення виробу) |
Фарби, мильні кульки |
14 |
|
|
Тварини
взимку (виготовлення виробу) |
Пластилін |
15 |
|
|
Святкування
Нового року (виготовлення виробу)Ялинкові іграшки. |
Кольоровий папір, ножиці,клей |
16 |
|
|
Резервний урок |
|
Немає коментарів:
Дописати коментар