МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
ДЕПАРТАМЕНТ НАУКИ І ОСВІТИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
КРАСНОГРАДСЬКИЙ ПЕДАГОГІЧНИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ
КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ «ХАРКІВСЬКА ГУМАНІТАРНО-ПЕДАГОГІЧНА АКАДЕМІЯ»
ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Циклова комісія викладачів фізико-математичних дисциплін та
інформатики
ЗВІТ
про результати проходження педагогічної практики
«Перші дні дитини в школі»
здобувачами освіти групи П-41
спеціальність 013 Початкова освіта
Керівник практики ____ Людмила Колесник
2022/2023
Педагогічна
практика «Перші дні дитини в школі» розпочалася 1 вересня. До проходження
практики долучилися здобувачі освіти групи П-41:
1. Наріжна Катерина;
2. Палагута Олександр;
3. Пономаренко Ганна;
4. Семененко Дар’я;
5. Ситнік Наталія;
6. Солодовніченко Олена;
7. Субботіна Анастасія;
8. Уварова Юлія;
9. Халепа Олена;
10. Шевцова Анна;
11. Шевченко Альона;
12. Шило Анастасія;
13. Юшка Валерія.
Заняття
з практики проходили в Zoom. На першому занятті здобувачам освіти було
доведено план проходження практики. Обговорено зміст плану проходження
практики, внесено доповнення, корективи, враховуючи умови військового стану.
План роботи.
Практика «Перші дні дитини в
школі» з 15.08 по 19.08. 2022року
15.08.
1. Ознайомлення з програмою та
завданнями педагогічної практики «Перші дні дитини в школі».
2. Завдання для виконання:
2.1 переглянути фотоколаж :
класна кімната 1-го класу за вимогами Нової Української школи;
2.2 ознайомитися з кількістю
тижневих годин з дисциплін;
2.3 ознайомитися з основними
завданнями першого тижня навчання першокласників;
3. Участь у вебінарі «Сучасні
інструменти для розвитку критичного і креативного мислення учасників освітнього
процесу» освітнього порталу «На урок»
16.08. та 17.08
1. Ознайомлення з модельною
програмою для першого класу та навчально-методичними матеріалами // авторський
колектив під
керівництвом
Шияна
Р. Б. – 2017 р
Тиждень 1: «Я – школяр»
2. завдання для виконання:
2.1 проаналізувати завдання
першого тижня, очікувані результати першого тижня, освітні галузі та очікувані
результати учіння (с. 10-11);
2.2 значення і проведення
ранкових зустрічей (підберіть свій варіант проведення ранкової зустрічі з
використанням ілюстративного матеріалу) (с.16);
2.3 проаналізуйте значення
рутин, постерів, рекламних флаєрів в організації освітнього процесу, підберіть
приклади;
2.4 лепбук: що це таке і для
чого він потрібен у перші дні?
2.5 підберіть цікаві завдання
(самостійно) до теми «Що покласти у шкільний ранець?»
2.6 передивіться та визначте
основну мету перегляду мультфільму «Казка про дружбу» (с. 47);
3. Робота над творчим завданням
18.08
1.Перегляньте електронні
підручники для першого класу, визначте сторінки першого тижня навчання,
доведіть свої думки.
2. Складіть конспект уроку з
дисциплін: читання, письмо, математика, «Я досліджую світ» ( на власний вибір).
3. Робота на творчим завданням.
19.08. Аналіз роботи за
тиждень. Здача творчих робіт.
Вимоги до творчої
роботи.
Робота
написана на 4-5 сторінок, формат А4, шрифт Times New Roman, розмір шрифту 14, міжрядковий
інтервал 1,5.
Використана література
(українська педагогічна та методична література, рік видання, починаючи з 2016
року).
Для успішного проходження практики, запропонувала знайти навчально-методичні
матеріали НУШ «Порадник для вчителя» – 2017, де здобувачі освіти змогли знайти
відповіді на питання методики проведення та організації перших уроків в першому
класі. Для написання конспектів уроків здобувачі освіти використовували досвід
проведення уроків в першому класі учителя Красноградської загальноосвітньої школи І-ІІІ
ступенів №1 імені
О. І. Копиленка Корнєвої І. І.
Результати проходження практики «Перші дні дитини в школі»
здобувачами освіти групи П-41:
1. Наріжна Катерина – 4;
2. Палагута Олександр – 4;
3. Пономаренко Ганна – 4;
4. Семененко Дар’я – 4;
5. Ситнік Наталія – 5;
6. Солодовніченко Олена – ;
7. Субботіна Анастасія – 5;
8. Уварова Юлія – 5;
9. Халепа Олена – 4;
10. Шевцова Анна – 4;
11. Шевченко Альона – 4;
12. Шило Анастасія – 5;
13. Юшка Валерія – 5.
Керівник практики _____ Людмила Колесник
Немає коментарів:
Дописати коментар