понеділок, 15 листопада 2021 р.

Красноградський коледж

Комунального закладу

«Харьківська гуманітарно-педагогічна академія»

Харьківської обласної ради

 

 

 

 

Звіт

про роботу кабінету

нових інформаційних технологій №2

2020-2021 н. р.

 

              Завідувачка кабінетом: Колесник Л. Д.

 

 

 

 

 

 

 

 

Красноград – 2021

 

І. Організаційна робота

1. Створено актив кабінету.

2. Складено графіки індивідуальних консультацій, з педагогічної практики, та написання курсових робіт.

3. Складено графіки чергування та проведення генерального прибирання студентами групи ВШ-22.

4. Оновлено картотеку навчальної літератури.

5. Організовано видачу літератури для потреб студентів під час  проходження педагогічної практики, написання курсових робіт.

6. Проведено вступні інструктажі з техніки безпеки.

7. Згідно вимог оформлені і ведуться журнали.

 

ІІ. Навчально-методична робота

 

1. Оновлено методичне забезпечення з навчальних дисциплін:

v  методика навчання математики;

v  основи початкового курсу математики з методикою навчання;

v  математика;

v  вища математика.

2. Підготовлено і проведено лекції, практичні, лабораторні роботи згідно навчального плану.

3. Публікації:

Методичні рекомендації. «Шляхи організації студентів до формування математичної компетентності в учнів початкових класів» (2020), «Розвиток професійної компетентності майбутнього спеціаліста шляхом розв’язування логічних задач» (2020), «Особливості вивчення математичних понять у процесі фахової підготовки майбутніх учителів початкової школи» (2020), затверджені на кафедрі математики КЗ «ХГПА» ХОР.

 

4. Студенти спеціальності 013 Початкова освіта захистили курсові роботи:

v  Ставицька В. «Вивчення числових рівностей та нерівностей»;

v  Котенко І. «Формування уявлень про змінну»;

v  Гуніна А. «Рівняння в курсі математики початкової школи».

 

 

 

 

5. Підготовка  студентів до участі:

v  у міжнародному етапі математичного конкурсу «Кенгуру» .  Були задіяні студенти груп ВШ-11,

ВШ -21, Т-11, Ф-11;

v  у V Всеукраїнській інтернет-олімпіаді з математики «На Урок» (осінь, зима), взяли участь студенти І-ІІ курсів груп ВШ-11, ВШ-21, Т-11, Ф-11.

v  до участі в І етапі Всеукраїнської олімпіади з математики. серед студентів ІІ курсу спеціальності Початкова освіта,

Переможці з математики:

        І місце – Михальченко О. (ВШ-21)

ІІ місце – Погорілий І. (Ф-21)

                          ІІІ місце – Шило А. (ВШ-21)

v  VIIІ Всеукраїнська науково-практична студентська інтернет-конференція «Науковий простір студента: пошуки і знахідки». Київ, 2021 (тези наукової статті студентки групи ВШ-31Перерви Н. на тему: «Використання дистанційного тестування для контролю знань здобувачів освіти»

 6. Блог.

.

7. Підготовлені статті до методичного вісника

 «Педагогічна майстерня» № 76 (листопад) 2020:

v  «Формування математичної компетентності учнів початкових класів»;

v  «День народження числа Пі»;

v  «Математика очима спортсменів»;

v  «Навчально-виховний захід «Математика очима художника»;

v  «Розробка інтегрованого уроку з математики у 3 класі».

 

8. Брала участь у роботі:

 

v  Участь у Всеукраїнській науково-практичній конференції «Розвиток національної педагогічної освіти у подіях і персоналіях: особливості, здобутки та перспективи», КЗ «ХГПА» ХОР, 19.11.2020.Тези «Інтерактивні методи навчання сучасного едукаційного процесу у закладі фахової перед вищої освіти»;

v  Участь у Регіональній онлайн-нараді Харківського регіонального центру оцінювання якості освіти з питань проведення ЗНО з математики у 2021 році, 09.11.2020, місто Харків.

v  Колесник Л.Д. Участь у І Міжнародній науково-практичній конференції. Наука. Інновації. Якість. Тези «Сучасні аспекти вивчення вищої математики студентами спеціальності «Трудове навчання та технології»», грудень 2020

v  Участь у Міжнародній науково-практичній конференції «Дуальна форма здобуття освіти: успіхи та проблеми першого року запровадження пілотного проєкту у закладах фахової передвищої освіти України», місто Київ, 22.10.2020

 

 

9. Друковані роботи

Методичні рекомендації. «Шляхи організації студентів до формування математичної компетентності в учнів початкових класів» (2020), «Розвиток професійної компетентності майбутнього спеціаліста шляхом розв’язування логічних задач» (2020), «Особливості вивчення математичних понять у процесі фахової підготовки майбутніх учителів початкової школи» (2020), затверджені на кафедрі математики КЗ «ХГПА» ХОР.

10. Брала  участь у вебінарах:

v  Освітній проект «На Урок». «Використання сервісу Canva for education під час дистанційного і змішаного навчання» за напрямками «Медіаграмотність», «ІКТ», «Практичні прийоми»; «Онлайн-сервіси для дистанційної роботи: Google Meet, Skype, Zoom» за напрямками «»ІКТ», «Робота закладу освіти», «Прикладні прийоми»; «Балансна модель Н. Пезешкіана: як не потрапити у воронку виснаження за напрямками «Наскрізні навички», «Психологія»; Освітній проект «На Урок». «Як організувати дистанційний урок «12»», 21.04.21;

Освітній проект «На Урок». «Практичні кейси для проведення онлайн-квестів та онлайн уроків», 28.04.21.

 

11. Підготувала студентів групи ВШ-31 до написання тез, які були надруковані в збірнику до Дня науки:

v  Анікеєнко А. «Застосування новітніх інформаційних технологій навчання на уроках математики у формуванні пізнавальної активності молодших школярів»;

v  Бойко А. «Сучасні технології навчання в початковій школі»;

v  Дяченко Т. «Сучасні підходи до організації домашньої роботи учнів початкових класів»;

v  Ковальова В. «Роль і місце завдань підвищеної складності у математичній підготовці молодшого школяра»;

v  Савілова А. «Формування математичної компетенції учнів початкових класів».

 

12. Підготувала студентку ВШ-31 Перерву Н. до написання наукової статті на тему: «Використання дистанційного тестування для контролю знань здобувачів освіти» для участі у VІІІ Всеукраїнській науково-практичній студентській інтернет-конференції «Науковий простір студента: пошуки і знахідки», 24.03.2021

13. На базі кабінету написані та захищенні курсові роботи студентів групи ВШ-41:

v  Ставицька В. «Вивчення числових рівностей та нерівностей»;

v  Котенко І. «Формування уявлень про змінну»;

v  Гуніна А. «Рівняння в курсі математики початкової школи».

 

 

12. Участь в організації та проведенні декади:

v  Спеціальність 013 Початкова освіта:

      Підготовка та проведення науково-практичного

      семінару «Захист сучасної моделі уроку»,

      відкрите заняття з математики «Тригонометричні

      функції».

 

ІІІ. Позааудиторна робота

 

1.      Проведені індивідуальні консультації з педагогічних практик: «Пробні уроки і заняття»

2.      Проведені олімпіади серед студентів груп

 І -ІІ курсів .

3.      Проведено захист курсових робіт.

4.      Здійснювалась профорієнтаційна робота.

 

  ІV Поповнення, ремонт та обслуговування матеріальної бази

1. Проведена інвентаризація матеріальних цінностей.

2. Проведені роботи по озелененню кабінету.

3. Поповнилась матеріальна база за рахунок придбання підручників математики для 3 класу, робочих зошитів, посібників для вчителя за вимогами НУШ.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

        

 

 

 

                      Зав. кабінетом __________ Людмила КОЛЕСНИК

 

       

 

 

                     

 










 

Немає коментарів:

Дописати коментар