пʼятниця, 15 вересня 2017 р.

Тематика курсових робіт

1. Загальний методичний підхід до вивчення нумерації ( в різних концентрах). 
2. Методика використання наочних посібників ( при вивченні конкретної теми).
3. Вивчення властивостей додавання та віднімання в межах десяти.
4. Вивчення числових рівностей та нерівностей.
5. Підготовка до вивчення табличних випадків множення та ділення.
6. Навчання молодших школярів самоконтролю у процесі розв’язання задач.
7. Вивчення табличних випадків множення та ділення     
8. Творча робота над задачею
9. Навчання молодших школярів самоконтролю у процесі розв’язання задач
10. Методичні особливості вивчення величин (довжина, маса, час, площа, швидкість).
11. Використання наочності при вивченні частини числа та дробів.
12. Розв’язання простих арифметичних задач на порівняння та математичні відношення
13. Методика вивчення ділення з остачею.
14. Додавання та віднімання в межах десяти.
15. Використання різних дидактичних методів при вивченні нумерації у початкових класах.
16. Методика формування обчислювальних навичок додавання та віднімання в межах ста.
17. Визначення математичних виразів у початковій школі.
18. Методика формування усних обчислень в межах 100
19. Розв’язання простих арифметичних задач на пропорційну залежність між величинами
20. Роль практичної роботи при вивченні геометричного матеріалу (на прикладі одного класу.
21. Формування уявлень про змінну.
22. Методика навчання розв’язуванню складених задач
23. Рівняння в курсі математики початкової школи
24. Роль практичної роботи при вивченні теми «Частини та дроби».
25. Розв’язання задач на рух.
26. Навчання молодших школярів самоконтролю у процесі формування обчислювальних навичок.
27. Нумерація багатоцифрових чисел у 3 класі.
28. Вивчення прийомів письмового додавання і віднімання
29. Використання дидактичних ігор при вивченні нумерації ( в різних концентрах).
30. Наступність у вивченні нумерації та складу числа в межах десяти у дитячому садку та школі.
31. Письмове множення багатоцифрових чисел: помилки та запобігання їм.
32. Формування елементів  логічної і алгоритмічної грамотності при вивченні математики в початковій школі.
33. Система опорних схем при формуванні навичок позатабличного множення та ділення.
34. Підвищення якості навичок письмових обчислень в ткмі «Сотня».
35. Розвиток математичної мови учнів.
36. Деякі прийоми організації позакласної роботи з математики.
37. Уроки математики з комп’ютерною підтримкою.
38. Дидактичні особливості інтегрованих уроків.

39. Усний рахунок з використанням таблиць.

Немає коментарів:

Дописати коментар